Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20190823_204308.webp
Kissa päättäny oksentaa :)

eipäs ku: ei ole vielä tullut sille tarvetta, ja olin ericssonin Miehiä
Tarvehan syntyy monesti vasta tottumuksesta. Kyllä sitä pärjää ilman vaikka mitä, mutta kun sulla kerran on jotain, niin pois et vaihda. Vaikka auton avaimeton käyttö. Hyvin pärjäsin ennen, mutta en voi ostaa enää autoa missä ei ole moista toimintoa.

Pliis kerro mä oon 46.

Muuten mites herr doktor, oletko välttynyt tyypillisiltä ammatttiin liittyviltä mishapeilta?
tumblr_plda3cqYLb1qfxeen_540.jpg

20190823_211919.webp

Tallessa: ovat.

Ja eturauhasen hyvinvointia ylläpitää sen säännöllinen tyhjentäminen.

e: olis voinu kääntää kuvan

e2: :barefoot: näkyvissä :LOL:

Viimeksi muokattu:
Enpä muuten muistanut kertoa. Olkavarren palapeli kasautui aika nätisti. Paitti että joku pelle oli käynyt siellä jo aikasemmin ja heittänyt 90% paloista roskiin. Arvottiin sitten mihin suuntaan asennamme käden ja kuinka pitkän teemme siitä täysin ilman mitään referenssipisteitä. :barefoot:

Tämä minun korealaiseen poikabändin hurahtaminen alkaa mennä jo vähän liian pitkälle, että alkaa jo itseäkin huolestuttaa. No ehkä se kohta laantuu. Toivottavasti.

Tämä minun korealaiseen poikabändin hurahtaminen alkaa mennä jo vähän liian pitkälle, että alkaa jo itseäkin huolestuttaa. No ehkä se kohta laantuu. Toivottavasti.

Elämää jonkun verran eletty tähän ikään ja asioita koettu siellä sun täällä jopa vierailla mailla ja voin sanoa että :rock:

View: https://www.youtube.com/watch?v=zHdbj8RyNvA

Kyllä tää tästä, perjantai on jo takana vielä tämä päivä ja huominen kun menis sutjakasti.

Mutta ensi viikon torstaista tuli vapaa päivä, sekin on jo iso plussa.

Pistin eilen eurojackpotin vetämään, mutta ei osunut kohdalle eli en voinut toteuttaa suunnitelmaa setelinipun kanssa ja mennä esimiehen luokse ja sanoa että sano hep kun riittää.

Back
Ylös Bottom