BB PRO Sami Jaukkuri

Sami on kyllä massiivinen ja kondis aina huippuluokkaa!:rock::worship: Tsempit vielä viimeistelyviikolle!

Joo, siis nyt tuleekin olemaan todella mielenkiintoinen lähteä kisaviikolle. Lähtökohta ja tapa millä koko kisoihin valmistautuminen on rakennettu on tarkoitus ajoittaa se kisakunto kisapäivälle. Edellisvuosina kuntohan on ollut jo tyhjähkö ja kuiva kun viimeistelyjä lähdetty tekemään. Nythän taas vastaavasti se kisakondis rakentuu jos kaikki menee kuten pitää uomiinsa tulevan viikon aikana. Rasvaa siellä ei enää ole, että sinänsä luottavaisin mielin tässä ollaan. Odotan todella mielenkiinnolla lauantain kuntoa.

Ja kuvathan on vain kuvia. Kunto on tästä edennyt sen 3 viikkoa ja puntari pari kiloa alemmas ja kaikki lajin tuntevat tietää mitä se tarkoittaa kun kyse on dieetin viimeisimmistä viikoista. Minun somekuvaaja ja -vastaava Jiipee osaa pitää jännityksen yllä loppuun asti.:LOL:

Saiskos Herra Jaukkuri raahattua ruhoaan stadiin studiokuvauksiin missään raossa?
Tästäkin puhuttu vissiin joka vuosi. En vaan halua luvata ja lyödä lukkoon mitään, koska mikään ole paskempaa, kuin katteettomat lupaukset. Nyt tullaa Helsinkiin torstaina, kisat lauantaina ja sunnuntaina kolmen jälkeen lähtee lento takaisin Rovaniemelle.

Seuratkee @pakkotoisto_com instagram jos kiinnostelee.

1C2B81D6-AC92-416F-9C78-F7DFC6074B60.webp

Miten mä luulin, että Jaukkuri kisas ammattilaisena jo siellä MM kisojen jälkeen? Vai mikä tää sarja oli missä tuli 5. Sija ja 500e?
Joo, siis oli se Pro kilpailu mistä 5. sija tuli. Minä kuitenkin ite ajattelen, kun en sillon vielä omistanut statusta, niin tästä lähtee nyt se mun ura pca-ammattilaisena.

Back
Ylös Bottom