Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten ihmiset jaksaa elää semmoosen hajustepilven keskellä. Joskus saa oikein henkeä pidättää kun joku käppäilee ohi. Melkein voi nähdä sen pilven siinä ympärillä ja lukea e-koodit ilmasta.
Itseäkin vituttaa ihmiset jotka kyllästää vaatteensa niillä hajuilla.
Mun mielestä sen pitää olla sen verran hienovarainen määrä että ihan lähietäisyydeltä saa juuri ja juuri tuoksun nenuun.

Herr doctor veikin jalat suusta vastauksellaan, onhan meillä peniskin ja kaikki luulemme olevamme sen käytössä mestareita mutta monella naisella saattaa olla eri mielipide asiasta. (ei koske kyllä minua, siitä mun ei tarvii Irmoilta kysellä)
Minä kyllä omat puutteeni tiedän ja myönnän.

Kyllähän väsyttää. Ihan vielä ei kehtaa köllähtää punkkaan kuitenkaan.

ilmastopaneeli suosittelee lihansyönnin huomattavaa vähentämistä

kysms: miksi koskaan ei suositella ihmismäärän huomattavaa vähentämistä

ilmastopaneeli suosittelee lihansyönnin huomattavaa vähentämistä

Toteutan. Lihan asemasta tein maksaa.

maksa.webp

Mutta ensimmäinen ja viimeinen eivät tainneet olla sama kerta. Olisko olleet peräkkäiset..?
No onhan se vähän joskus sellaista ettei välttis kaikki tykkää.
Mä kävin samaan aikaan ihan perus puntilla ja siellä mutta yksi ruma päivä kun olin vääntämässä jotain samaa liikettä 54654 kertaa puntilla niin mä kysyin iteltä että onko tässä järkeä ja jätin lähtiessä kortin tiskille jonka jälkeen ihan pelkkää cf puuhastelua.
Ainoa huono puoli että tahtoo noi progressiojutut olla haastavia toteuttaa jos haluis jossain voimatasoja hilata ylös tai sitten pitää tehdä vaan omia eikä ohjattuja treenejä.
Toisaalta laiskalle ja tyhmälle ihmiselle sopii oikein hyvin kun toinen kertoo mitä pitää tehdä :LOL:

ihan pelkkää cf puuhastelua

Otan osaa kohtaloosi. :barefoot:

e: minua ei vaan kiinnosta juoksut, soutulaitteet, köysien kiikkuminen tai paikallaan hyppely, pallon heittely ym. Ymmärrän (no en ymmärrä) jos joku tykkää.

Viimeksi muokattu:
Otan osaa kohtaloosi. :barefoot:

e: minua ei vaan kiinnosta juoksut, soutulaitteet, köysien kiikkuminen tai paikallaan hyppely, pallon heittely ym. Ymmärrän (no en ymmärrä) jos joku tykkää.
Mua taas kiinnostaa juuri siksi että on niin monipuolista ja vaikka perusasioita on samoja niin silti variaatioita on lukematon määrä ja halutessaan voi tietysti tehdä omia ihan perus punttitreenejäkin.
Toisaalta onhan se joskus aika annelista kun yhteen treeniin toistasataa maastavetoa ja sen kaverina jotain vitusti vielä sykettä nostattavaa.

Back
Ylös Bottom