Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komea voitto Bonacille
Harva tietaa etta William Bonac soittaa offilla kitaraa Earth Wind & Fire yhtyeessa pseudonyymilla Morris O'Connor. Monilahjakkuus!
Onko varma tieto? En saa kyllä Bonac-viboja tästä kaverista:

Bonac lopettanut Neil Hillin kanssa työskentelyn. Kyllä lopettaisin itekkin tossa tilanteessa...
Mielenkiitoisia paljastuksia. Ymmärsinkö oikein, että Bonac antaa osan voitoistaan (40%) palkkana Hillille? Ja siis asuuko hän englannissa Hillin hommaamassa asunnossa ja maksaa 3000 puntaa kuukaudessa vuokraa Hillille?
Kantsii kattoa se Hillin vastine, ilmeisesti oli 20% voitoista ja sponsseista.
Mielenkiitoisia paljastuksia. Ymmärsinkö oikein, että Bonac antaa osan voitoistaan (40%) palkkana Hillille? Ja siis asuuko hän englannissa Hillin hommaamassa asunnossa ja maksaa 3000 puntaa kuukaudessa vuokraa Hillille?
Ei vaan Bonac maksaa 4-kerroksisesta "murjustaan" tuon verran vuokraa.Itse ymmärsin niin, että Bonacia hieroo vastakarvaan se, että Hill asustelee Floridassa 3000 taalaa/kk kämpässä samalla kun hän itse asuu "murjussa."
Ei vaan Bonac maksaa 4-kerroksisesta "murjustaan" tuon verran vuokraa.
Näin se juuri sanoo.Hmm, mun mielestä se myös sanoo tuossa videolla ajassa 04:20 että "3000€/kk maksan kaiken (kahden asunnon vuokran ja auton) ja joku käyttää 3000$/kk pelkästään vuokraan ja haluaa silti lisää"
Katoiks sä niil hillin vastineen?Eipäs ku Hill puhuu paskaa. Aluksi laskutti 40% kaikesta ja kun Bonac tän tajusi vaati laskun 20%. Hillillä meni tunteisiin kun Bonaci ei enää "maksanutkaan" sen 3000k Florida kämppää. Ja bonacilla meni tuo valitus syvälle tunteisiin kun ite asuu murjussa.