Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitten KUN noin minun ikäisen aktiivisesti liikkuvan ihmisen polven MRIssä näkyy jokatapauksessa sisäkierukan takasarven horisontaalinen (meinasin kirjoittaa horosonttaalinen) repeämä, niin sille EI PIDÄ TEHDÄ MITÄÄN!!yks!! paitsi joskus harvoin
Mä konsultoin sitten sua kun saan kuvat.
Mä toivon todella, että polvesta ei mitään löydy mutta kuvata se nyt joka tapauksessa pitää.

Sitten KUN noin minun ikäisen aktiivisesti liikkuvan ihmisen polven MRIssä näkyy jokatapauksessa sisäkierukan takasarven horisontaalinen (meinasin kirjoittaa horosonttaalinen) repeämä, niin sille EI PIDÄ TEHDÄ MITÄÄN!!yks!! paitsi joskus harvoin
Vivutus = vitutus.
En halua tietää kuinka moneen tekstiin jäänyt jälkimmäinen.

Tässä kun on keskusteltu yleisesti vitutukses*a, niin sanottakoon siis tarkennuksena, että 13 vuoden harjoittelun jälkeen ei minua sinänsä työt vitut*, hirveästi.. Luiden katkominen, niiden jesarointi ja ennen kaikkea Aku Ankan tavaaminen on ihan kivaa.

Itsellä vitutus kohdistuu lähinnä (kokonaan) itseeni.

Tässä kun on keskusteltu yleisesti vitutukses*a, niin sanottakoon siis tarkennuksena, että 13 vuoden harjoittelun jälkeen ei minua sinänsä työt vitut*, hirveästi.. Luiden katkominen, niiden jesarointi ja ennen kaikkea Aku Ankan tavaaminen on ihan kivaa.

Itsellä vitutus kohdistuu lähinnä (kokonaan) itseeni.
Onneksi yleislääketiede on suppea ala! Joka päivä hommat hallinnassa. Arvauskeskuksessahan pärjäisi kuka tahansa ilman opiskelua, koska eihän ne siellä mitään tiedä kuitenkaan!
Joten ketutus, koska joka päivä saa tuntea itsensä erittäin tyhmäksi :)

Tiedättekö mikä on kivaa, kun edellisen kämpän avaimet hukkui ja ne löytyi.

Mutta, lukko uudelleen sarjoitettu ja 280 euron lasku maksettu, että löyty kuukauden myöhässä.
:ROFLMAO::cautious:

Mitäköhän niille löytyneille avaimille tekis? Kai ne täytyy säilyttää ja kehystää, kun maksanut sellaisen summan millä olisi voinut muutakin tehdä. :LOL:

@Heatseeker, kato kun on seksikäs kauha!
9943230D-037C-4F7D-A3C2-16F6629391F4.webp
5B56A5CA-75A2-4FBA-8B2A-21845670CFF8.webp

Onneksi yleislääketiede on suppea ala! Joka päivä hommat hallinnassa. Arvauskeskuksessahan pärjäisi kuka tahansa ilman opiskelua, koska eihän ne siellä mitään tiedä kuitenkaan!
Joten ketutus, koska joka päivä saa tuntea itsensä erittäin tyhmäksi :)

Tiedän tunteen hyvin vahvasti. :unsure: #jaxuhali

Tässä kun on keskusteltu yleisesti vitutukses*a, niin

Tuli näistä vielä mieleeni, että joskus aikoinaan hermofysiologian proffa heitti, että normipulliaisten ja selkäydinvammapotilaiden kesken tehdyssä tutkimuksessa tultiin siihen johtopäätökseen, että onnellisuus ei korreloi pään ulkoisten asioiden kanssa vaan riippuu yksilön aivokemiasta.

jaxuhaili

kone fetissiä ilmassa haistavinani olen... nam.

Hei kaikki puutarhojanne hoitavat wapaamuurarit.
Oregonin kolmioterä on nyt hankittu, tänään lähtee testiin.

Back
Ylös Bottom