Ihan sama tilanne ollut, opintotuella tai nyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoo miäs joka sahailee luita?![]()
Montako voileipää mukiin mahtuu? Tai vaihtoehtoisesti, onko isokin muki? Eikö ne leivät mee ikäväksi mössöksi siellä kaakaossa?Syö!
Minulla parhaillaan menossa mukillinen kaakaota ja tomaattivoileipiä.
Teltassa nukuttaa aina hyvin.Terkkuja Epsanjasta, itkenyt täällä Pakkiksella aina et nukun huonosti niin täällä ei sitä ongelmaa ole, taitaa olla hyvä syy pakata kamat ja lähteä tänne lopullisesti?Espana
Teltassa nukuttaa aina hyvin.
Eikös ääsjoella kaikki ole serkkuja keskenään.Asiakas sanoi minun näyttävän hänen ääsjoella asuvalta lääkäriserkulta.
Ööh ei polvilla nii väliä ole ne hajoo kuitenki jossaki vaiheessa.Minä varasin ajan paikalliseen privaattifirmaan ortospedelle. Näin pitkään piti elää, että hakeuduin privaattiin.
Kerro sille että pakkislaiset ei pidä sitä juuri minään...Minä varasin ajan paikalliseen privaattifirmaan ortospedelle. Näin pitkään piti elää, että hakeuduin privaattiin.
Olen niin köyhä, että mun täytyy tehdä paljon töitä elääkseni. Jos en ole kunnossa en voi tehdä työtä.Ööh ei polvilla nii väliä ole ne hajoo kuitenki jossaki vaiheessa.
Minä varasin ajan paikalliseen privaattifirmaan ortospedelle. Näin pitkään piti elää, että hakeuduin privaattiin.
että vuosituloista riippumatta onnelisuuden määrä on vakio
paitsi ortospedeillä, jotka vain sahailevat ihmisten luita ja niveliä ja kasaavat niitä uudestaan jesarilla