Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipas juttua. Olenkin antanut ääneni adressiin sille, että taloustieto tulisi pakolliseksi oppiaineeksi. Hyvä näin.

Kes kus telusta myös hyvin näkee, että jollekin henkilöille onni elämässä on materiaali. Kaikki pitää kuluttaa - tavara ja matkustelu, kun on onnen mittari. Ei voida myöskään ymmärtää, että 5 pinnaa tuloista vaikka indeksiin ja on pääomaa pahan päivän varalle.

Mielenkiintoista oli muuten eilen lukea, että kun olen 80 vuotias, jos sinne elän, niin valtiomme huoltosuhde on 80 % ennustusten mukaan. Eli 80 % on alle 15 - yli 65 vuotiaita. Siinä on 20 % suomalaisista urakan takana, kun pitää tätä isänmaata pyörittää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
25193EB4-47CF-4BAD-8388-04CC6F96EC8A.webp
Aamu-uintia ja pelikaanikuvausta.

Taas ajeltu noin 8 tuntia.

Matkan aikana todettu, että olen iljettävä, lihava paska, jolla ei ole elämää. Töihin meno (maanantaina) ei kiinnosta, eikä oikeastaan mikään muukaan. Jos tarkkoja ollaan, ei kiinnosta: mikään.

Jarruletkut: tsek

DSC-0556.jpg

Pitäisi kelvata vähän tarkemmallekin katsastushenkilölle, järjestelmässä painetta 8bar.

Taas ajeltu noin 8 tuntia.

Matkan aikana todettu, että olen iljettävä, lihava paska, jolla ei ole elämää. Töihin meno (maanantaina) ei kiinnosta, eikä oikeastaan mikään muukaan. Jos tarkkoja ollaan, ei kiinnosta: mikään.

Kokeile ensi kerralla kävellä 8 tuntia. Polulla luonnon helmassa mieluiten. Ehkäpä kantamuksiakin mukaan. Perillä sitten tuskin miettii tuollaisista tulokulmista tuollaisia asioita, aidosti nauttii vaikkapa vaan varpaiden heiluttelusta ja mieli on kepeä.

mukava huomata @Kajsna & @TJJ että vuosituloista riippumatta onnelisuuden määrä on vakio

#pahoinvointiyhteiskunta

e. meinaa tulla kirjoitusvirheitä kun olen tässä matkalla kävellen hakemaan polkupyörää
Minä en olisi yhtään surullinen jos palkkaan saisi pari nollaa perään.

Back
Ylös Bottom