Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Terkkuja Epsanjasta, itkenyt täällä Pakkiksella aina et nukun huonosti niin täällä ei sitä ongelmaa ole, taitaa olla hyvä syy pakata kamat ja lähteä tänne lopullisesti? :heart: Espana

Minä varasin ajan paikalliseen privaattifirmaan ortospedelle. Näin pitkään piti elää, että hakeuduin privaattiin.

ääsjoella

ei ole pv toimintaa #juurinyt

7FDFA94B-3AAF-4631-AF35-876B130D86D5.webp

Minä varasin ajan paikalliseen privaattifirmaan ortospedelle. Näin pitkään piti elää, että hakeuduin privaattiin.

Sitten KUN noin minun ikäisen aktiivisesti liikkuvan ihmisen polven MRIssä näkyy jokatapauksessa sisäkierukan takasarven horisontaalinen (meinasin kirjoittaa horosonttaalinen) repeämä, niin sille EI PIDÄ TEHDÄ MITÄÄN!!yks!! paitsi joskus harvoin

että vuosituloista riippumatta onnelisuuden määrä on vakio

Varmaan niin, koska isot tulot tarkoittavat yleensä aikaintensiivisiä ja stressaavia hommia (paitsi ortospedeillä, jotka vain sahailevat ihmisten luita ja niveliä ja kasaavat niitä uudestaan jesarilla). Toki pienipalkkaiset hommatkin ovat vittumaisia, mutta eri tavalla. Kaikkia siis vituttaa loppujen lopuksi.

Ainoa ratkaisu asiaan ja onnen resepti olisi saada paljon rahaa mitään tekemättä, vaikka eurojackpotin päävoitto vetämällä.

Vaihdoin reitittimen.

Muuten kaikki hyvin. MUTTA. Läppärin Chrome ei suostu kirjautumaan värkkiin sisään. Mikkisoftan edge kirjautuu sisään kiltisti, mutta Chrome lataa vain login sivun uudestaan. :woot:

Back
Ylös Bottom