Laadukkaita välineitä omalle salille?

Tervehdys!

Sain jo vuosikausia haaveilemani oman salin rakennettua. Nyt puuttuu enää muun muassa kunnon valaistus, peilit ja se tärkein, eli voimailuvälineistö. Kuntopyörä, soutulaite ja muun muassa kahvakuulat on hankittuna, mutta siis iso osa välineistä vielä hankkimatta. Kysynkin kokemuksianne Gorilla Sportin kuntosalivälineistä. Ovatko ne hankkimisen arvoisia ajatellen laatua ja käytettävyyttä? Onko teillä suositella jotakin muuta paikkaa, josta voisin hankkia esimerkiksi levypainoja yms.?

Kiitokset jo etukäteen!

Gorillasportin jutut on ihan jees. Levypainoissa heittää paino aika paljon mutta sen voi itsekin fiksata.
Itse oon keräillyt sieltä täältä, levypainoja ostanut paljon käytettynä.

Gorillasport ja laadukas on suhteellinen käsitys. Yksinkertaisia asioita kuten painoja yms. voisin harkita, mutta penkit ja muut teknisemmät olen hommannut muualta esim. strengthshop . Mutta osalle ne voi olla ihan jees ja osalle pitää olla vähintään rogueta.

Kaverilta kuulin vaan että tällänen olisi käytettynä saatavilla, ihan järkevään hintaankin.
On Wrange enkä osaa olla oikein mitään mieltä tuosta brändistä...
upload_2019-7-4_12-8-29.webp

Jotain tasa/vinopenkkiä hankkiessa en todellakaan haluaisi alleni mitään tutisevaa pellistä väännettyä hilavitkutinta. Tai kuten eräällä nimellä mainitsemattomalla salilla (Elixia), jossa käyn satunnaisesti, penkki juoksee rullilla alta pois nostellessa.

Vähän enemmän voisi sijoittaa omaan turvallisuuteen, varmaan tilaus lähtisi tänne.

Toinen voisi olla Selkäinahon tuotesarja, mutta näyttää nettikauppa olevan tällä hetkellä pois käytöstä.

Mie hehkutan EDELLEEN tuota miun barbarian vinopenkkiä. On aivan helvetin jämäkkä, ja siinä on penkattu yli 160 kiloa eikä ole yhtään tuntunut että liikkuisi minnekkään. Toista se oli gorilla sportsin "heavy duty" penkillä, kun otti räkistä 130 kiloa käsille, niin piti 10 sekunttia odotella että uskaltaa lähteä laskemaan. Ei oo ikinä pelottanut penkata niin paljoa kun tuolla penkillä.

^Barbarian half rack on myös helvetin tukeva ja laadukkaan oloinen muutenkin. Ilmeisen hyviä tuotteita kautta linjan.

Back
Ylös Bottom