Vaikka olenhan minä tietysti taitava. Välillä niin taitava, etten ymmärrä yhtään mitä oon tehny, mutta asiakas ollut erittäin tyytyväinen.Sitä se on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka olenhan minä tietysti taitava. Välillä niin taitava, etten ymmärrä yhtään mitä oon tehny, mutta asiakas ollut erittäin tyytyväinen.Sitä se on.
Välillä niin taitava, etten ymmärrä yhtään mitä oon tehny, mutta asiakas ollut erittäin tyytyväinen.
Sehän sujuu. Ja siksi päivän päätteeksi onkin hajalla. Joutuu olemaan asiallinen.Siihen yleensä riittää että käyttäytyy asiallisesti.
Sehän sujuu. Ja siksi päivän päätteeksi onkin hajalla. Joutuu olemaan asiallinen.
hahahaahah! Todella ihanan asiaton luukki!katso liitettä 155732
Ai näin?

Minkä nyt mieltää harrastukseksi. Asumiseen ja lainan maksuihin taitaa mennä eniten ja sijoitukset kakkosena. Harrastuksina voisi pitää kulkineita, kun on 3 autoa ja moottoripyörä, joista ainoassakaan ei ole rivimoottoria. Verot toki ovat autojen osalta osa harrastuskuluja.Onko jäsenistöllä harrastuksia jotka syövät omat varat?
Minä tässä ajattelin asiaa ja tulin tulokseen, että kallein harrastukseni on sijoittaminen. Kaikki menee mitä sinne laitan ja hetki on vain napin painallus.
Sehän se.Vuodepotilaan kanssa hississä.
-Onko tämä nyt se röntgen?
Missä kuohuva?
Ei kai:Tilasin kiinasta parit strap-onit.
Oletko tyhmä?Autoani kolhittiin parkkipaikalla. Kävin korjausarviossa ja remppa tulisi maksamaan 900e. Tämä kolhija ei halua menettää bonuksia ja suostuu maksamaan vaan max 150e. Mites tässä pitäis edetä?