Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaupasta saa kaikkea jännää.

15609641142136524103667891333851.webp

Jos olisit nähnyt tänään kuvatun videon niin olisit järkyttyny.
kylläpä sie luulet miun vähistä järkyttyvän... :ROFLMAO: Emmie ny mistään sikurista ou tehthy :hyper:

Hauskaa, kun tekee satunnaisia päiviä toisessa pisteessä. Tänään asiakas saapui paikalle. 35km meni huti, eikä sijaintimme kohdanneet. Sopiva, turvallinen välimatka.

Mutta jos hän on välillä ollut toisissa tehtävissä, joita pystyi hoitamaan, liikutaan harmaalla alueella.

Niin ja kun työantaja on iso orgasmisaatio niin oletetaan että pystytään järjestämään sellaisia töitä johon kykenee.

Kyllä, pystyn hoitamaan nykyistä tehtävääni. Kysyin kuitenkin ihan itse työkokeilumahdollisuutta toiseen tehtävään, koska minä ja työterveyshuolto ajateltiin, että pienellä hienosäädöllä saattaisin voida vieläkin paremmin ja työkykyni olisi siten loistava (win win situation) Kokeilupaikka oli jo mietittynä yhdessä työterveyshuollon kanssa. Organisaatio on iso ja paljon erilaista työtehtävää ja toimipaikkaa. Tähän kokeiluun työnantaja ei suostunut, vaikka siihen olisi saatu ulkopuolinen rahoittaja. Asiasta neuvoteltiin edelleen.

Nyt tuli sitten yllättäen tuo MÄÄRÄYS, jossa ei ole mitään järkeä. Tämän vuoksi epäilen, etten ole firman ainoa antenniosastolainen, mutta minulla on sentään realiteetit tallella :) eli toki jatkaminen nykyisessä hommassa olisi järkevämpää kuin paluu aikaisempaan ja huonoksi havaittuun.

Tämän ikäisenä ja työrajoitteisena en tule koskaan irtisanoutumaan - olen ikuisena pukamana firman perseessä.(y)

Katselin töissä jotain Tom Platsin videota.

Piti kokeilla niitä juttuja.

Jalkoihin sattuu.

"Haittaakohan se miehiä, jos on vähän tiukempi?"
Kaikkeen sitä joutuu töissä vastaamaan.

Eikö ole ihanaa, kun monivuotisen opiskelun päätteeksi pääsee käyttämään osaamistaan ja auttamaan sairaita ja kärsiviä!!

Hauskaa, kun tekee satunnaisia päiviä toisessa pisteessä. Tänään asiakas saapui paikalle. 35km meni huti, eikä sijaintimme kohdanneet. Sopiva, turvallinen välimatka.

Meillä on kesäpoikana ensimmäisen vuoden opiskelija. Ehdotin erikoistumista oikeuslääketieteeseen tai patologiaan. Siinä asiakas voi olla liki, mutta ainakin se on hiljaa. Sopivaa ja turvallista.

Paljonko heitit?
Ainakin 25m!

Eikö ole ihanaa, kun monivuotisen opiskelun päätteeksi pääsee käyttämään osaamistaan ja auttamaan sairaita ja kärsiviä!!

Meillä on kesäpoikana ensimmäisen vuoden opiskelija. Ehdotin erikoistumista oikeuslääketieteeseen tai patologiaan. Siinä asiakas voi olla liki, mutta ainakin se on hiljaa. Sopivaa ja turvallista.
Välillä hieman mietityttää. Mutta voi olla ihan todellinen ongelma, joten kehotin varaamaan uutta aikaa, jotta voidaan käydä asiaa kunnolla läpi.

Mä kyselin ekan vuoden kesälle oikeuslääketieteeltä paikkaa, mutta eivätpä päästäneet sinne seuraamaan. Patologialla palloilin kuukauden Tuttu erikoistumassa olt, kaveri meinaa lähteä erikoistumaan. Työtähän sekin olisi, en ole sulkenut pois vaihtoehdoista :ROFLMAO:

huhhuh ja vielä kerran huhhuh

taitaa isonGeen NAISvaimo lukea tätä ketjua

Minä voisin muuttaa kerrostaloon juuri tuosta syystä, ettei tarvisi tehdä mitään pihahommia
rivitalon ainut hyvä PUOli on, että vehkeet vois pestä pihassa kenenkään katsomatta pahalla silmällä, t. hallituksen pj. en tule milloinkaan hyväksymään jos joku ehtottaa kieltoa

Valtavan pihanurmikon etu tulee esiin perheen myötä. Jos olet kotona sisällä niin joku on jatkuvasti vaatimassa jotakin. Mikään ei ole rentouttavampaa kuin mennä ulos, laittaa kuulosuojaimet päähän ja viettää tunti ruohonleikkurin kanssa. Käytetty aika lasketaan kotitöihin, joten se ei ole poissa harrastuksista. Täydellistä! Talvella on sitten onneksi lunta, jota voi itsekseen lapioida kaikessa rauhassa. Koitapa kaupungissa selittää, että mies menee nyt ulos ja nauttii tunnin hiljaisuutta.

Kaupungissa ei ole mitään muuta etua kuin Bauhaus ja hyvät jahtimaastot tissiolioiden pyyntiin.

vehkeet vois pestä pihassa kenenkään katsomatta pahalla silmällä

Meidän talossa on paikka vehkeiden pesulle ja sitä saa luvan kanssa tehdä niin paljon kuin sielu sietää siihen asti kunnes maa jäätyy. Meillä sitä jopa katsotaan hyvällä silmällä, kun minä avuttomana menen autoa pesemään. Ehkä se vaan onkin säälivä silmä.

Pyörän saa pestä rauhassa.

Asun kerrostalossa enkä täältä hevillä muuta pois.
Vuosia haaveilin omakotitalosta. Nyt en muuttaisi edes rivitaloon.

. Patologialla palloilin kuukauden Tuttu erikoistumassa olt, kaveri meinaa lähteä erikoistumaan. Työtähän sekin olisi, en ole sulkenut pois vaihtoehdoista :ROFLMAO:

On siinäkin varmaan omat puolensa, sattumalta hieman samaan suuntaan liittyen näin koulutuksia selatessa jännän koulutuksen obduktiopreparaattori.

Täytyy vain suorittaa ekana tämä lähihoitajan tutkinto, jotta olisi vähintään hakukelpoinen.. Ei vaan en tiedä:ROFLMAO: Ihan en kaikkeen perehtynyt, mitä kaikkea tarkalleen obduktiopreparaattori tekee?

Back
Ylös Bottom