Salille paluu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FinHah
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Heij, tosiaan oon palaamassa salille melkein 2 vuoden tauon jälkeen, ennen reenasin kovaa ja kaikki oli kondikses mut nyt on päässy vähän kunto rappeutuun. Eli siis oon nuori jätkä jos sil merkitystä. Mietin tässä vaan et pitäisköhän mun vetää heti alkuun vähän alhasemmalla kalorimäärällä ja polttaa läskiä enemmän pois, on tullu pienet jenkkakahvat ja pehmee maha vaikka yläkroppa on ihan timmi, tullu vissiin liikaa vedettyy kaikkee ei niin terveellistä. Liikuntaa oon silti harrastanu (kävely, hölkkä, kehonpainoreeni)

Oon siis 177cm pitkä ja painan 72kg, saa antaa vinkkejä ainaki ton dieetin suhteen

Annan vinkin, lue stickyt ja etsi haulla tuhannet muut "hei palasin x mittaiselta tauolta, mitä teen"

Annan vinkin, lue stickyt ja etsi haulla tuhannet muut "hei palasin x mittaiselta tauolta, mitä teen"
Tiedän kyllä mitä salilla teen, ongelma on enemmän tuo et lähdenkö dieettaan läskejä heti pois vai mitenkö. Tauko johtui polvenmurtumasta joka on nyt vihdoin kunnossa, mutta ymmärrän täysin ton kuinka moni palailee salille pariks kuukaudeks ja sit ottaa taukoo ja itkee näil foorumeil taas puolenvuodenpääst ku on homma kuses ja hän on tällä kertaa tosissaan jne jne

Itse diettaisin pahimmat pois, muuten edessä on entistä pidempi dietti

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom