Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan tuon kuvan perusteella voin sanoa; eijoleEniten harmittaa se, etten mä uskalla ajaa tällä. Taitaa olla liian äkänen mulle.
katso liitettä 155461
Pitäs tehdä esitelmä.
Koska on mun vuoroMiksi ihmeessä?
Koska on mun vuoro![]()
Taistelulaiva Bismarck voisi olla hyvä aihe.Pitäs tehdä esitelmä.
Ei ole aihetta. Olisi helpompi, ku ois aihe annettuna.Voi sinnuu.
Ja aihe on jotain psykopaattista potaskaa?
Mie oon ihan tavan vuoksi ruukannu laittaa aina ja kaikkiin kuittauksiin selvennyksen, vaikkei sitä varsinaisesti pyyettäis tai sille ei ois omaa paikkaansa.E2: Ja nyt sit sanotaan, että osaston lääkekuittauksiin pitää laittaa nimenselvennys myös. Kukaanhan ei voinut tätä mainita siinä 2 viikon aikana, ku niitä kuittasin![]()
Ei ole aihetta. Olisi helpompi, ku ois aihe annettuna.
Se on toki liian hapokasta. Tänäänkin jätin väliin, kun jokunenkin salituttu oilsi saattanut päästä todistamaan epäonnistumistani ns. leikkipainoilla.Jaksaisikohan sitä yrittää opetella pystäriä normitangolla? Tuntuu liian hapokkaalta.
Ihan tuon kuvan perusteella voin sanoa; eijole
Olemisen sietämätön keveys.aihe annettuna
Jos noin kävis ni onneksi sitä tuskin ees huomais, on nimittäin niin pienet ja huonosti toimivatTämähän se huolettaakin. Menet polvileikkaukseen ja lähtee pallit samaan rahaan![]()
.Sisään puolisen desiä tai desi karkeaa merisuolaa. Ihan inaus vettä ja tippa fairyä. Sen jälkeen hurjaa vatkausta ja taas on kuin uusi.
Kauankos sitä on nyt sitten lipitelty viinaksia?Tässä ollaan aivan rappiolla.