Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmäuskalla.![]()
Se kutsui. Mutta joo, ei uskalla, pelkään irmaa hysteerisesti ja vokotti pesee suuni saippualla.![]()
saiskos seuraavan kuvan niin että noi jalat ois rajattu vaan pois?Olispa aina kesä ja lämmin (lue:helle)!
Hieno ele.Nyt pojat ja tytöt vakavaa asiaa.
Mä kerroin tuolla yhdessä yhteisössä että haluan tukea muutamaa erityislasten perheitä kesäjutuissa koska itse en sellaisia aio omalta kohdalta tänä kesänä tehdä ja muutama on tuolla laittanut viestiä niin miten mä etenen? Oishan se tosi helppoa laittaa vaikka rahaa tilille mutta kun ei koskaan tiedä vetääkö mutsi/faija ne kurkusta alas niin miten vois olla varma että just ne lapset sais sitä kivaa tekemistä?
Jotain lahjakortteja/ valmiiksi maksettuja aktiviteetteja. Ota vaikka yhteyttä paikalliseen Hope-järjestöön.Mitä vikaa mun jaloissa on?saiskos seuraavan kuvan niin että noi jalat ois rajattu vaan pois?
Ei mitään, ois vaan kiva nähdä vaihteeksi sekin pää jossa kuulemma naisilla on se äly. Miehen kyseessä ollen niin ei ilmeisesti tarvii navan yläpuolelta kuvia.Mitä vikaa mun jaloissa on?![]()
En ole ihan varma mun pääkopan älykkyydestä.Ei mitään, ois vaan kiva nähdä vaihteeksi sekin pää jossa kuulemma naisilla on se äly. Miehen kyseessä ollen niin ei ilmeisesti tarvii navan yläpuolelta kuvia.
Saa myös laittaa privanaEn ole ihan varma mun pääkopan älykkyydestä.
Sama ajatus itelläki, joku lahjakorttijuttu, tai valmiiksi maksetut lastenliput huvipuistoon tms. Enivei, hieno idea!Hieno ele.Jotain lahjakortteja/ valmiiksi maksettuja aktiviteetteja. Ota vaikka yhteyttä paikalliseen Hope-järjestöön.
E: typo
Täten ilmoitan: en ole kahteen vuoteen ollut näin lujaa humalassa.
Hyi hitto. Tämä on kamalaa.
Olen niiin mukana tässä tapahtumassa.Kyllä me sitten kokoonnumme fuuterin talliin, kun se saa mopoprojektin valmiiksi. Ihmetellään yläjyrsintä ja katsellaan fuuterin hitsisaumaa rungossa.
Mutta siihen nyt vielä on aikaa. Muutama kesä.
Kyllä me sitten kokoonnumme fuuterin talliin, kun se saa mopoprojektin valmiiksi. Ihmetellään yläjyrsintä ja katsellaan fuuterin hitsisaumaa rungossa.
Mutta siihen nyt vielä on aikaa. Muutama kesä.
Olen niiin mukana tässä tapahtumassa.