Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olispa aina kesä ja lämmin (lue:helle)!

E: Yritys peittää mustelmat rusketuksella. Tosiasiassa, aina suojakerroin ja väri& D-vitamiini purkista.

Liitteet

• IMG_20190607_191431_046.webp
    IMG_20190607_191431_046.webp
    275,5 KB · Katsottu: 248
Nyt pojat ja tytöt vakavaa asiaa.
Mä kerroin tuolla yhdessä yhteisössä että haluan tukea muutamaa erityislasten perheitä kesäjutuissa koska itse en sellaisia aio omalta kohdalta tänä kesänä tehdä ja muutama on tuolla laittanut viestiä niin miten mä etenen? Oishan se tosi helppoa laittaa vaikka rahaa tilille mutta kun ei koskaan tiedä vetääkö mutsi/faija ne kurkusta alas niin miten vois olla varma että just ne lapset sais sitä kivaa tekemistä?

Nyt pojat ja tytöt vakavaa asiaa.
Mä kerroin tuolla yhdessä yhteisössä että haluan tukea muutamaa erityislasten perheitä kesäjutuissa koska itse en sellaisia aio omalta kohdalta tänä kesänä tehdä ja muutama on tuolla laittanut viestiä niin miten mä etenen? Oishan se tosi helppoa laittaa vaikka rahaa tilille mutta kun ei koskaan tiedä vetääkö mutsi/faija ne kurkusta alas niin miten vois olla varma että just ne lapset sais sitä kivaa tekemistä?
Hieno ele. :heart:Jotain lahjakortteja/ valmiiksi maksettuja aktiviteetteja. Ota vaikka yhteyttä paikalliseen Hope-järjestöön.

E: typo

Ei mitään, ois vaan kiva nähdä vaihteeksi sekin pää jossa kuulemma naisilla on se äly. Miehen kyseessä ollen niin ei ilmeisesti tarvii navan yläpuolelta kuvia.
En ole ihan varma mun pääkopan älykkyydestä.

Kyllä me sitten kokoonnumme fuuterin talliin, kun se saa mopoprojektin valmiiksi. Ihmetellään yläjyrsintä ja katsellaan fuuterin hitsisaumaa rungossa.

Mutta siihen nyt vielä on aikaa. Muutama kesä.

Ni lähti muut ku suomalaiset meidän snagarilta karkuun. Hienoja fiiliksiä on nämä kun yhtä pidetäään. En mä mihinkään vaihtais tätä lähiöasumista, aina asunu lähiössä ja sillä sipuli. Kohtaloni on se. Tykkään.

Kyllä me sitten kokoonnumme fuuterin talliin, kun se saa mopoprojektin valmiiksi. Ihmetellään yläjyrsintä ja katsellaan fuuterin hitsisaumaa rungossa.

Mutta siihen nyt vielä on aikaa. Muutama kesä.

Olen niiin mukana tässä tapahtumassa.

Jumalauta. Pitää alottaa siis. Toisaalta kyllä se ehtoo siinä yläjyrsintä ihmetellessäkin menee.

Back
Ylös Bottom