Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukkapöytä sähköistetty uudelleen ja tuhrittu maalilla.

Voisikohan näillä saavutuksilla tilata pitsan (perhe kolmella juustolla ja kuudella lihalla)?

Lahe satama

Liitteet

• 15592143657229182984514226816923.webp
    15592143657229182984514226816923.webp
    117,3 KB · Katsottu: 149
Naisten kanssa lähteminen aaarggh! Tunnin jo haaveillu siitä hampurilaisesta "ei oo vielä nälkä, mä katon tän ensin" ja nyt sitten "tottakai pitää mennä suihkuun ensin". Menee varmaan tunti lisää. Välipalaa kyllä söin onneksi kun arvasin jotain tän suuntasta.

En yleensä koe että puhelimen vaihtaminen on taloudellisesti koskaan hirveän hyvä diili. Mutta olen tämän päivän suoritukseen ihan semi tyytyväinen. S8:sta S10iin. Joku viikonlopun tarjous ohv -250, DNAn vaihtohyvitys vanhasta -165 plus joku lisähyvitys -100. Ovh 949, maksettu 434+vanha puhelin.

Ehjä. Asennot on mitä on. Jokseenkin vetelä otus.

Sillä ei ole luita.

Luin eka et pullossa luki "diesel".

Perheessä on neljä pyörää josta 2/2 pesty. Jopot jäi pesemättä. Täytyy nekin joku pvä pesasta.

Luin eka et pullossa luki "diesel".

Perheessä on neljä pyörää josta 2/2 pesty. Jopot jäi pesemättä. Täytyy nekin joku pvä pesasta.
Kyllä luit ihan oikein. Dieseliä siellä on. Hyvää ketjuille, rattaille ja muille öljysille osille.

Muuten pesuun käy vaikka vahva fairy-vesi.

Ei se sen kummempia aineita tarvii. Öljyä toki ketjuun. (y)

Kyllä luit ihan oikein. Dieseliä siellä on. Hyvää ketjuille, rattaille ja muille öljysille osille.

Muuten pesuun käy vaikka vahva fairy-vesi.

Ei se sen kummempia aineita tarvii. Öljyä toki ketjuun. (y)
Siis ihan joku mitä autoon laitetaan?
Mä olen laittanut kotoa löytyvää CCR- juttua. (siis CRC:tä mutta CCR on mukavampi sanoa)

Back
Ylös Bottom