Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä oli Woolshedin hamppari, mut ei nyt kuitenkaan ihan awesome. Tarjoilijat puhu lontoota ja telkkarissa pyöri kriketti, ihan hauska.

Siis ihan joku mitä autoon laitetaan?
Mä olen laittanut kotoa löytyvää CCR- juttua. (siis CRC:tä mutta CCR on mukavampi sanoa)
Jep, aivan perus diisseliä, sitä mitä tankkiin lorotetaan. Sillä hyvä putsailla öljysiä asioita. Toki haisee aika metkalle touhutessa. Bensa ajaa saman asian, mutta dieselissä se hyvä, että jättää sellaisen öljysen kalvon joka vaan plussaa.

Liuottimet ja esim perus bensa taas putsaa kaiken rasvan. Eli pakko saada öljy pintaan, että ei ruostu. Siksi suosin dieseliä, että jää vähän öljyinen pinta, mutta liuottaa kuitenkin likaiset rasvat ja hiekkatöhnät veks. Fairyllä saa sen öljykalvon pestyä pois, jos ei ole tarpeen.

CRC liuottaa toki pois myös hyvin vanhat tatinat. Voiteleva ominaisuus sillä on mainoslauseissa, mutta käytännössä aika minimaalinen. Eli ketjuihin kannattaa suihkia jotain hieman voitelevampaa tavaraa, toki se crc menee paremman puutteessa tai pestessä niitä vanhoja pois. Eli crc:tä ketjuun ja jollain kankaalla hinkkaa ketjuja samalla kun pyörittää polkimesta.

Tärkein, että sille pyörälle tekee jotain. Edes jollain aineella. Nämä on tälläisiä hifistelyohjeita.

Nyt pitää mainostaa.
Kävin tuossa Lahden satamassa ja menin Arlan terassille ja muistin että nahka palaa päästä jos on liikaa auringossa, tuumasin tarjoilijalle että pakko pitää hupparin huppua päässä ettei pää pala niin toi mulle firman lippiksen ja tuumas että saat tän ilmaiseksi kun mainostat meitä koko kesän :ROFLMAO:
Ihan tästä hyvästä suosittelen paikkaa :worship:

jos kyseessä NAIStarjoilija niin: melkeen sait

Kyllä tuommoinen pikkuisen lisämausteilla otettu perhepitsa vain pistää masun aika isoksi. Eikä edes mennyt bisseä kyytipoikana.

Kyllä tuommoinen pikkuisen lisämausteilla otettu perhepitsa vain pistää masun aika isoksi. Eikä edes mennyt bisseä kyytipoikana.

Nyyh jo pelkällä pinaattikeitolla ja leivällä päivän tilanne pullottava
IMG_20190530_174111.webp

Oon nyt kyllä mahdollisesti fiksoitunut vähän liikaa siihen zombisarjaan, salillakin vaan murehdin käykö mun lempihahmolle jotain, pitäis varmaan lopettaa sarjan katsominen siihen. Sen vauvan takia on tullut jo useamman kerran itkettyä, on niin reppana.

Joskus vuonna nakki ja kirves kun joutui rymyymään kuorma-autolla pitkin mettiä ja kaikenmaailman savisia persreikiä joissa aina jumissa niin suunnittelin vetopyörän vanteeseen kiinnitettävää vaijerikelan tapaista eli vaikka rengas sutisi niin vaijeri kiristyisi ja vetäisi kunhan toisen pään saa kiinni johonkin.
Joskus jotkut laittaneet viimeisenä keinona paripyörien väliin vaijerin mutta se ei lähde sieltä ihan helpolla pois.
Tosin kyllä aika usein tuli pohdittua myös miten teliin saisi telamaton :ROFLMAO:
Noitahan on toki ollut iät ja ajat.

Miekin tännään bodasin. VAHINGOSSA.

155 kg penkkipaidalla nostaessa unohtui meinaan käsien loppulevitys vallan ja kaariki unohtu lahnaksi niin oli ihan ojentaja- tissiliha- -penkkausta se.
eli bodaripenkkiä

Olen tylsistynyt, akkukin lopussa ja modeemiin ja koneen piuhatkin pakkasin kun ajattelin, että ei enää tarvetta. Eilen tuli uni hyvin, mutta tuntuu jo nyt, että ensi yö on yhtä pyörimistä.

Back
Ylös Bottom