Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Salimotivaatio 0. Ehkä kolme kertaa käyny toukokuussa salilla. Täytyis joku suunnitelma kehittää treenien osalta. Ensi viikko vielä ilman salia. Miettiny alkaisko treenata voimanostoa edes kevyesti, kisoista turha haaveilla. Olisi se kevyt parempi ku ei mitään.

Motivaatio on minulle täysin tuntematon käsite.

Kahvit juotuna, tänään voisi ottaa vähän rennommin melkein helpompi siivota kun on kaikki tavarat viety uuteen kämppään. Lievä ärsytys kun oli juuri kierrätyskontti pihassa ja unohdin viedä lähes kaiken mitä piti heittää pois.

Jahas, kolme kautta Walking deadia viikkoon alkaa ehkä olla jo vähän liikaa, koko yön miettinyt zombiasioita. Mutta katon mä silti vähän lisää tänään.

Salijuttuihin säilyy motivaatio, kun tekee kunakin päivänä just sitä mitä lystää. Niinpä mä sitte kyykkään ja penkkaan 80 % kerroista, loput vähän leukoja ja pukkivetoja. Eiköhän tässä hyvin pian olla laitehitkuttelun ja pinkkien käsipainojen parissa jokatapauksessa.

Jahas, kolme kautta Walking deadia viikkoon alkaa ehkä olla jo vähän liikaa, koko yön miettinyt zombiasioita. Mutta katon mä silti vähän lisää tänään.

Salijuttuihin säilyy motivaatio, kun tekee kunakin päivänä just sitä mitä lystää. Niinpä mä sitte kyykkään ja penkkaan 80 % kerroista, loput vähän leukoja ja pukkivetoja. Eiköhän tässä hyvin pian olla laitehitkuttelun ja pinkkien käsipainojen parissa jokatapauksessa.
Mistä sä olet katsonut noita?
Itellä jäi 4 kauden loppuun katsominen ja ajattelin että jossain vaiheessa vetelen 5 kaudesta alkaen kunnon maratonin.

kesällä enemmän polkupyöräilyä, talvella vähemmän sitä ja enemmän kuntoilusalia

näin olen Itse tasapainon nähnyt
Samalla mallilla meni viime talvi. Nyt sitten juoksua, sali vähemmällä. Paremmin saa pään nollattua lenkillä, ku salilla. Vähäiset lihakset katoaa. Kahvakuulailu olis kyllä yks vaihtoehto kesän aikana lihasten kiusaamiseen!

Mulla 12 päivän kierto puntteilussa, 4 vapaa päivää siinä. 2 niistä ei ole jalkatreenin jälkeisiä päiviä. Kun vapaaehtoisuuteen perustuen en ole saanut mitään aikaiseksi, niin kirjotin niihin kahteen nyt määräyksen itselleni "cardio!". Olishan se varmaan hyvästä ihan ton puntinkin kannalta. #edesjotain
Huomenna olis sitten hölkkää ohjelmassa. :censored:

Ihana ilma olla nyrkin ja läppärin välissä ulkona. Tai siis lasitetulla parvekkeella.

Mistä sä olet katsonut noita?
Itellä jäi 4 kauden loppuun katsominen ja ajattelin että jossain vaiheessa vetelen 5 kaudesta alkaen kunnon maratonin.

Otettiin HBO tässä ainakin vähäks aikaa. Joskus aikoinaan kattonut vaan ekan kauden, niin on tässä ihan kiitettävästi savottaa jäljellä.

moikka moi mupetit! Hyvää helatorstaita....

Arkipyhät ovat ihmisen parasta aikaa!
Tosin poikkeusviikko kaikin puolin kun olen lonninut kotona koko viikon.
Huominen lomapäiväkin siirry tuonnemmaksi.

IMG_20190530_125233.webp
Ryhdikäs olemus hänellä.

Yhden hengen karvakasa.

Back
Ylös Bottom