Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltalehti kertoo, että 50 000 fania otti helsingin juhlissa jellonat vastaan.

Aamulehdessä taas ilmoitetaan, että 40 000. Siinä on aika vissi ero.

upload_2019-5-27_21-53-33.webp

Miksei ihmiset voi olla kuin käsipainot?

Oli niin kivaa salilla, että vierähti tupla-aika normiin verrattuna.

Tälli tuli patellan alapuolelle.

Suoralla iskulla nyt harvoin muuta kuin murtumia. Paitsi tietenkin takaristisiteen jos kunnon isku tulee sääriluun yläosaan ja se lyö säären voimalla taakse reisiluuhun nähden..tosin silloin polvi yleensä turpoaa aika komeasti.

Suoralla iskulla nyt harvoin muuta kuin murtumia. Paitsi tietenkin takaristisiteen jos kunnon isku tulee sääriluun yläosaan ja se lyö säären voimalla taakse reisiluuhun nähden..tosin silloin polvi yleensä turpoaa aika komeasti.
Ai kamala!

Ei ollut murtumaa. Olis ehkä ihan oikeasti kipeä jos olisi. Minä ja pyörä ollaan ehjiä. Housut meni rikki ja se tässä harmittaakin. Polvi tosin vähän turpoaa, lonksuu ja naksuu. Mutta mennee ajan kanssa ohitse.

Polvi tosin vähän turpoaa, lonksuu ja naksuu. Mutta mennee ajan kanssa ohitse.

Periiaatteessa polvilumpion rusto voi ottaa iskua ja siitä lohjeta pala, rustoa tai rusto-luukappale..voi aiheuttaa naksumisen, mutta yllättävän harvinaisia.

Nyt on kuntit puutarhavehkeitä.
Stiga linkku etuleikkuri. Parikertaa jo ajellu pihan 2000m2 ja kerran takapihan jatkeena olevan pellon 1000m2. Lisäksi ajelin koirankusetuslenkin viereiseen kaupungin hoitamattomaan puistoon.
Sitte on stihili FSA-56 36v akulla. Voi kyrpä on hyvä trimmeri. Asfaltin reunat, kivetysten reunat, terden reunat vetäsee tuosta noin.
Viimeisenä uusi lempivehkeeni stihili BGA-56. Ei tartte enää harjailla mittää ku sillä puhaltelee terdet, asfaltit/kivetykset ja trampoliinin puhtaaksi.

Minä hioin kerran timantilla 20.30 seiniä ja heti tuli joku vinkuun. Tarjosin korvatulppia johon vastasi uhkaamalla viedä saunantaakse. Olin toki aloittanut rupeaman noin kello 14 hiltin kolistelulla, joten ymmärrän turhautumisen.

Paperilla lukee, että klo 21.00 pitää toiminta lopettaa. Silloin se loppuu sillon, kun urakalla tehdään, niin tarvi joka ilta vähän puuhastella. Mielummin päivässä valmiiksi.
Minä kerran raivasin metikköä omakotitaloalueen vieressä. Aamulla 09 aikaan, tuli sitten joku isäntä huutamaan naama punasena siihen. Hänellä kesäloma menkää pojat vittuun täältä saatana hän nukkuu tuutte sitten 3 tunnin päästä uudestaan. Ei passannu meille niin se soitti meidän pomollekki ja oli sille huutanu puhelimessa puoltuntii.

Periiaatteessa polvilumpion rusto voi ottaa iskua ja siitä lohjeta pala, rustoa tai rusto-luukappale..voi aiheuttaa naksumisen, mutta yllättävän harvinaisia.
Toivottavasti ei mitään sellaista ole. Kai se(kin) oireilisi voimakkaammin.
Aika varmaan näyttää mitä tuosta polvesta tulee. Jos vaivaa ja häiritsee niin sitten käyn jossain privaatissa vinkumassa mri- lähetettä.
Tosin, ei kai sitäkään tarttee enää nykyään anella.

Uni paras lääke on ja sitä ajattelin nauttia seuraavaksi.

välillä mietin miksi mie hengaan foorumeilla, mutta kun lukee esim. Helistön ja Laardin juttuja, niin muistaa miksi.
Sekä rentoa että hauskaa pohdintaa. Hyvin vetelee Ginger, Pappa, tjj ja ööö Lihapulla (vai muistinko nimimerkin väärin) myöskin....

Thanx. Erityismaininta myös the Legendille ja ite foorumin pyörittäjälle.

Minä hioin kerran timantilla 20.30 seiniä ja heti tuli joku vinkuun. Tarjosin korvatulppia johon vastasi uhkaamalla viedä saunantaakse. Olin toki aloittanut rupeaman noin kello 14 hiltin kolistelulla, joten ymmärrän turhautumisen.

Paperilla lukee, että klo 21.00 pitää toiminta lopettaa. Silloin se loppuu sillon, kun urakalla tehdään, niin tarvi joka ilta vähän puuhastella. Mielummin päivässä valmiiksi.
Noinhan se on mutta kun toisilla on pieniä lapsia jotka menee jo ennen 20 nukkuu jne. niin järjenkäyttö on sallittua koska kerrostalossa se ääni kuuluu aika vitun kauas.

Jos vaikka menis takas nukkumaan, koska why the fuck not...

Back
Ylös Bottom