Moro!
Elikkäs nyt on tullu treenailtua Arskan Golden Sixillä sellanen 3-4 vuotta putkeen. En nyt ihan tarkkaan muista, millon alotin. No oon muutenkin tehnyt sitä alusta asti väärin, kun huomasin tossa että kyykyissä ja niskan takaa onkin 4x10, mitä oon tehny 3x10:llä. Ja samalla kun kattelin tota ohjelmaa, niin luin jostain että sais tehdä vain 3-4kk putkeen. Miksi?
Ja tosiaan se perimmäinen kysymys tässä on se, että onko tää mun touhu ihan turhaa ja pitäiskö tässä nyt keksiä jotain muuta? Treenit menee vähän vaihtelevasti tällä hetkellä näin:
Eli jos tässä nyt on jotain järkeä niin olisko vinkkejä, mitä tossa vois tehdä lisää / vaihtoehtoja liikkeille / mitä ei kannata tehdä? Ja jos tätä ei kannata enää jatkaa niin mitäs helvettiä mä sitten teen? Onko olemassa jotain hyviä ohjelmia, mihin pääsee helposti kärryille ja treeni on sellasta puoltappavaa?
Elikkäs nyt on tullu treenailtua Arskan Golden Sixillä sellanen 3-4 vuotta putkeen. En nyt ihan tarkkaan muista, millon alotin. No oon muutenkin tehnyt sitä alusta asti väärin, kun huomasin tossa että kyykyissä ja niskan takaa onkin 4x10, mitä oon tehny 3x10:llä. Ja samalla kun kattelin tota ohjelmaa, niin luin jostain että sais tehdä vain 3-4kk putkeen. Miksi?
Ja tosiaan se perimmäinen kysymys tässä on se, että onko tää mun touhu ihan turhaa ja pitäiskö tässä nyt keksiä jotain muuta? Treenit menee vähän vaihtelevasti tällä hetkellä näin:
- Vähintään 10min kuntopyörällä, juoksumatolla tai soutulaitteella
- 4x10 mave / kyykyt tangolla / kyykyt yhdellä jalalla (4x10 molemmilla jaloilla vuorotellen)
- 3x10 penkki + joskus harvoin 3x20 punnerrukset, jos penkit on varattuina (Tää menee kuitenkin joka kerta aika pitkälti samalla tavalla. Oon kuitenkin meinannut ottaa tähän niin että alotan vaikka 10x40kg ja siitä aina lisää painoa niin kauan kun ei mee enää kymppiä ja sit sama takasin 40kg asti niin että tiputan kiekkoja sarjan jälkeen)
- Leuat myötäote / perus / lisäpainoilla
- 4x10 niskantakaa punnerrus tangolla / -käsipainoilla / dippi
- 3x10 hauikset 2 kädellä käsipainoilla / 1 kädellä käsipainoilla / hauistangolla (aina seisten)
- 3x vatsat eli 20 x istumaannousu, 20 x istumaannousu kierrolla, 20 x jalkojen nosto + 20 x selännosto tai lankkua 45 sekunttia ja sivulankut myös 45 sekunttia / puoli + 20 x selännosto. (En mä noita selkiä tee, jos on ollu mavepäivä)
Eli jos tässä nyt on jotain järkeä niin olisko vinkkejä, mitä tossa vois tehdä lisää / vaihtoehtoja liikkeille / mitä ei kannata tehdä? Ja jos tätä ei kannata enää jatkaa niin mitäs helvettiä mä sitten teen? Onko olemassa jotain hyviä ohjelmia, mihin pääsee helposti kärryille ja treeni on sellasta puoltappavaa?