Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täh. Eikö psylliumilla tehdä sitko gluteenittomaan taikinaan, siihen minä käyttänyt. Eli juot vettä ja lusikalla psylliumia.

Onko tämä Fraiser joku tuotos, joka tulee ulos maatessa alasti patjalla.

Tämä oli ensimmäinen mielikuva.
Sama tavara. Veteen ruokalusikallinen pelastamaan suolentoimintaa, ennen ku kirurgiin täytyy turvautua.

Frasier TV-sarjaa tarkoittanee hän?
Tuli kyllä katottua silloin joskus ihan hauska.
Tämä. Viaplaysta löytyy!

Minä myös vetelin amiksen aikalailla näppäillen kaikkea muuta kuin kirjoja. Tosin, ala taas oli sellainen, että ainut koulu suomessa, joten vaadittiin onneksi suhteellisen paljon. Eli vaikka en niin panostanut selvisin kuitenkin läpi kohtuullisilla papereilla. Tästä sitten hyvän kouluvalinnan takia intti ja työ meni nappiin.

Joku voisi pitää hölmönä omia valintojani, kun irtisaunoutunut vakihommista ja hypännyt järvelle kellutteleen vapa kädessä.

Mutta samaa soperran minä, että oma nuoruus on kyllä ollut sellainen, että jättänyt tietyn maailmankatsomuksen. Siihen vielä itse otettu sapattivapaa ja jo ei sitten sen jälkeen ole työelämä ahdistanut.

Minä taas kyllä olen saanut käyttää iltani kouluhommiin ja viikonloput. Mutta kun kaikki ennen vihaamani aineet kiinnostaa ja uskomatonta on se, että se tieto jää siinämäärin päähän mitä kurssiarvosanoja katsoo, että neloset harmittaa, kun laskee keskiarvoa.

Ja kun vielä tietää, että niillä numeroilla ei ole väljä työelämässä, mutta silti haluaa vääntää jotain kaavaa. :LOL:
Joo, siis tokihan työn ohella suoritettu DI vei itsellä pari vuotta kaiken vapaa-ajan. Illat ja viikonloput meni kouluhommissa. Mutta kun sen tiesi olevan väliaikaista ja hommat aidosti kiinnosti, se tuntui enemmän taivaalta kuin helvetiltä :)

Joo, siis tokihan työn ohella suoritettu DI vei itsellä pari vuotta kaiken vapaa-ajan. Illat ja viikonloput meni kouluhommissa. Mutta kun sen tiesi olevan väliaikaista ja hommat aidosti kiinnosti, se tuntui enemmän taivaalta kuin helvetiltä :)

Tuo on kyl jännä, että kun homma kiinnostaa, niin se tieto jää päähän ihmeellisellä tavalla ja miettii, kuinka hienoa on, kun joku opettaa tälläistäkin. Ilmaiseksi.

Tämä. Viaplaysta löytyy!

Jep, löytyy. Täytyyy myöntää että muutama jakso tuli katottua.

Tuli tästä mieleen yks vanha sarja Newsradio, mutta ei löytyny viaplaysta, cmoresta, eikä netflixistä. Joutu cmorenkin ottamaan koska champions league. Mut kyllä tämä lätkäkin maistuu. Plus kalja. :-)

tupla.

paikataan tissillä.
12570999.gif

Viimeksi muokattu:
Onks pakkiksen makrot laskenu jotain ja tietää enemmän kuin minä itse vai just worth to try, mutta nyt tää mainostaa isoin bannerein: Atlantis Events

Jos tonne lähdetään niin sponssaako @Mike uikkarit ja scheriproct neoo pari tuubia?
Ne tietää missä olet surffannut :D

Jep, löytyy. Täytyyy myöntää että muutama jakso tuli katottua.

Tuli tästä mieleen yks vanha sarja Newsradio, mutta ei löytyny viaplaysta, cmoresta, eikä netflixistä. Joutu cmorenkin ottamaan koska champions league. Mut kyllä tämä lätkäkin maistuu. Plus kalja. :-)
Jos vanhat kunnon sarjat kiinnostaa, niin ihan youtubesta löytyy pari tuotantokautta Sledge Hammeria.

1113843668.jpg

Lontoosta tulon jälkeen paino tippunut 2,8kg, tänään ensi kertaa nousussa. Eikö se ole merkki mättöpäivään?

No tässä formuloiden aikana saa vetää mitä vaan. Kaapissa pullaa, suklaata, lakua, sipsejä, jäätelöä.. :whistle:

Vähän tullut läskeiltyä tänäänkin.
Lenkille lähteminen harkinnassa. Jos vielä odottaa voi hyvällä tuurilla alkaa sataa vettä eikä voi lähteä lenkille.

Back
Ylös Bottom