Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäsköhän leipoa jotain muitakin keksuleita.

pyhä päivä #asiallista #onely

taas meni puolilenkkiä sydänkäyrä punaisella
eikös se ole pumpunkin kanssa ettei karstaannu ku antaa kunnolla runtua

Pyyhkeet ja petivaatteet lajiteltu omiin koreihinsa värijärjestykseen. Tuossahan ne oli sekaisin viime muutosta asti (19 vuotta).

Sitten voisi viedä uusien lenkkarien neitsyyden.

Mie oon niin heikko ja hauras... 110 kg män eilen vaik osu räkkitappiin toiselta puolelta ja kuvvaajaki panikoi että pitäskö lähtee varmistaan vai kuvaisko kuitenkin :oujee:
115 kg feiluna, peeneles. Heikkoa önn.

View: https://www.youtube.com/watch?v=H3T5CGFZEAU

Kylläpä ollut pari päivää massu sekaisin. Join kyllä perjantaina kahdeksan kappaletta keskioluita, niin ehkä se vaikutti.
eh, mahtollisesti, nimittäin.

eikös se ole pumpunkin kanssa ettei karstaannu ku antaa kunnolla runtua

Eiliseltä:

IMG_20190505_142429.webp

Pitäisi kesällä kokeilla, vieläkö pääsisi kahteensataan jos oikein yrittäisi, tämä hölkötys oli nimittäin vielä ihan mukavuusrajan sisällä.

WIN_20190504_20_00_55_Pro.webp
WIN_20190504_20_01_03_Pro.webp
WIN_20190504_20_01_07_Pro.webp

voe kiesus kö näytän viksulta kö kuuntelen heviä oon unohtanut kameran laukomaan itsenäisesti taustalle... ilimeisesti oon multitäskänny eli venytellyt, lukemnut jtn ruudulta
ja kuunnellu hevii kuulokkeista hele kovaa ihan sootanasti viilistellen... reps

laardi, sellaista se joskus on....
emmiekään eilen saanut kuin 110 kg raw penkissä. 115 kg feilasin. peeeenele. heikkua.

heavymusiikki soi myös huoneistossani
#jalustalla,rautaa
#peili,ylhäällä

662BCBF7-F750-42B9-BAC2-7306AFA218DD.webp

Olen kirjoitellut harkkarapsaa ja mua hävettää palauttaa tuo. Tai hävettää ensin laittaa se tuolle parille ja sitten palauttaa se. Ihan kauheeta luettavaa, jossa ei ole päätä eikä häntää. Toisaalta ihan sama ja toisaalta ei.

MUTTA! Ihanaa, kun stressinaiheet on näin pieniä!

Back
Ylös Bottom