nukkuuko kukaan mies heräämättä yöllä?
Mitä vanhempi, sen harvempi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nukkuuko kukaan mies heräämättä yöllä?
Kyllä tämä Mies nukkuu, jos saa rauhassa nukkua.Ihan uteliasuuuttani kyselen: nukkuuko kukaan mies heräämättä yöllä?
Jaa, takatalvi tulossa.
No, siinä on koko loppuvuoden sääennuste.
Erkki Nyström kertoo koko vuoden sään | TV | Areena | yle.fi
Ihan uteliasuuuttani kyselen: nukkuuko kukaan mies heräämättä yöllä?
Olen jo monta vuotta harrastanut aamuöistä heräilyä. Lisäksi kovin pienikokoisen tekstin lukeminen ja ymmärtäminen on mennyt iän myötä lähes mahdottomaksi.Ihan uteliasuuuttani kyselen: nukkuuko kukaan mies heräämättä yöllä?
Itse olen ollut aina hyvä sängyssä ja nukun myös hyvin, heräämättä kertaakaan. Jos herään yöllä niin jotain on pielessä.
Itse olen ollut aina hyvä sängyssä ja nukun myös hyvin, heräämättä kertaakaan. Jos herään yöllä niin jotain on pielessä.

Jöpötykseen on kiva herätä.![]()
Nukun sikeästi, ellen herää.
Aiheena heräämiselle on tarve tyhjentää rakko. Tarvetta ei ole, jos en ole urheillut illasta ja litkinyt vettä. Yleensä kylläkin urheilut ajoittuu iltaan.
Olen joskus miettinyt, että jos en yöllä nouse vessaan, vaan jatkan unia, niin aamulla se suihku ei meinaa päättyä millään. Niin paljonkohan sitä tavaraa tulisi, jos sen oikein mittaisi. Ei varmaan litraa, mutta pitkälle yli pintti, varmasti.
Jaa, takatalvi tulossa.
No, siinä on koko loppuvuoden sääennuste.
Erkki Nyström kertoo koko vuoden sään | TV | Areena | yle.fi
Jokseenkin turhauttavaa välillä (aina), kun töissä tulee liikaa kysymyksiä mieleen. Parempi se on kysyä viisaammilta, kun kuitenkin tietävät.
Onneksi ne, jotka tulee oikeasti yhden ongelman takia on erittäin harvinaisia... Ja jos joku on oikeasti yhden ongelman takia niin yritän oikein tekemällä saada jonkun muunkin ongelman sille aikaseksPaljon parempi kysyä, kuin ei.