Deleted member 43228
Ajjajjai. Enään yksi tentti ja sit saa vetää blooklaaderit jalkaan.
Syssyllä varmaan taas mukava tarttua kynään.
Syssyllä varmaan taas mukava tarttua kynään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vappusuunnitelmia tänäkään vuonna.
Muutes, nyt mä ymmärrän kaikkia niitä vanhempia, joiden lapset ei osaa laulaa pätkääkään ja silti ne menee Idolsiin. Tytär innostui laulamaan mulle eilen Marcus & Martinuksen lauluja. Mä meinasin kuolla nauruun, mutta onnistuin jotenkuten peittämään sen kääntämällä päätä toiseen suuntaan.Kehuin häntä tietenkin kovasti, koska äitin homma.
Nyt pitää toivoa, että tyttö pysyy suunnitelmassa ja esittää koulun Talent-kisassa tänään tanssia, eikä laulua.![]()
Vapaapäivä ei ole ikinä typerä.typerä vapaapäivä
Juuri näin. Vapaapäivänä on mahdollisuus toteuttaa itseään täysin rinnoin.Vapaapäivä ei ole ikinä typerä.
Juuri näin. Kohta lähdössä pajalle toteuttamaan.Juuri näin. Vapaapäivänä on mahdollisuus toteuttaa itseään
Ei varmasti tule, lavakin on vielä perunapellollaHyvä. Tuleeko tänään valmis?
Ala-asteella piti tosiaan soittaa nokkahuilua. Tuli läksyksi harjoitella kotona.Ehkä sitäkin voi kiltisti ohjata lasta toteuttamaan itseään toisin. Itsehän en tätä hallitse vaan repesin nauramaan kun likka koitti soittaa nokkahuilua, ei uskonut että nauran siksi "kun tuli mieleen yksi vitsi jonka kuulin aiemmin".