Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vappusuunnitelmia tänäkään vuonna.

Muutes, nyt mä ymmärrän kaikkia niitä vanhempia, joiden lapset ei osaa laulaa pätkääkään ja silti ne menee Idolsiin. Tytär innostui laulamaan mulle eilen Marcus & Martinuksen lauluja. Mä meinasin kuolla nauruun, mutta onnistuin jotenkuten peittämään sen kääntämällä päätä toiseen suuntaan. :LOL:Kehuin häntä tietenkin kovasti, koska äitin homma.

Nyt pitää toivoa, että tyttö pysyy suunnitelmassa ja esittää koulun Talent-kisassa tänään tanssia, eikä laulua. :ROFLMAO:

Tästä tuli muuten elävän elämän muisto mieleen kun jouduttiin koulun juhlissa todistaa erään tytön "laulua". Se myötähäpeä joka velloi huoneessa kuin tsunamin aallot aikoinaan Thaimaassa oli tukahduttavaa. On tietty hienoa että vanhemmat tukee mutta mutta... Ehkä sitäkin voi kiltisti ohjata lasta toteuttamaan itseään toisin. Itsehän en tätä hallitse vaan repesin nauramaan kun likka koitti soittaa nokkahuilua, ei uskonut että nauran siksi "kun tuli mieleen yksi vitsi jonka kuulin aiemmin".

Ei myöskään vappusuunnitelmia, typerä vapaapäivä keskellä viikkoa. Pitää katsoa onko mitkään kaupat auki jos vaikka vaihtelis kotona pari sammunutta lamppua ja kävisi likan kanssa katsomassa marssia (lähinnä kai katsomaan saako torilta munkkia)

Mulla tulee sanasta täysin rinnoin mieleeni vain se, kun odottaa vauvan heräävän päiväunilta jotta pääsee rintaruokkimaan häntä.
Sen kokenut tietää mitä tarkoitan.

ajo-oikeutta oleellisempi kysms: montako ajo-kuntoista

15l cummins diesel power :rock: Jos kuukausikokeilun jälkeen syömään ja nopeiden toimistohommien jälkeen vapun viettoon.

IMG_20190430_103451.webp

Tänään jumppa kotona ja herkuttelua lasten kanssa.Huomenna ehkä vapputorille pienimpien kanssa jos sää sallii. Niin ja myös huomenna tietysti herkuttelua ja kenties taas jumppa kotona.
Olis mukavaa, kun olisi joku kaveri joka vois tulla seuraks vaikka illasta, jotain leffaa katsomaan, mutta kun ei niin näillä mennään.
Kesälomia tässä alkaa jo odottelemaan vaikka nekin vielä osittain kyllä ihan auki miten pitäisi. Taitanee tulla ensimmäistä kertaa elämässä aivan pilkottu loma maks 1,5vko loma jaksoilla.

Ehkä sitäkin voi kiltisti ohjata lasta toteuttamaan itseään toisin. Itsehän en tätä hallitse vaan repesin nauramaan kun likka koitti soittaa nokkahuilua, ei uskonut että nauran siksi "kun tuli mieleen yksi vitsi jonka kuulin aiemmin".
Ala-asteella piti tosiaan soittaa nokkahuilua. Tuli läksyksi harjoitella kotona.

Koulussa jouduin vastaamaan opettajan kysymykseen:
"Miksi et ole harjoitellut tätä?"
"Äiti sanoi, ettei minun tarvitse. Eikä siskonkaan! Äiti sanoi myös, että opettaja voi tarvittaessa soittaa tästä asiasta äidille."

Opettaja yritti vihjata, että voihan nokkahuilua soittaa esimerkiksi ulkona. Minä tietysti jatkoin (äidin käteeni ojentaman kortin pelaamista), että ÄITI SANOI, että moinen harrastus on kotona kokonaan kielletty. :rolleyes:

Edit. Tuli mieleen, että tämä epistolahan jatkui, kun vein äidille viestin, että opettajan mukaan koulussa pitäisi oppia soittamaan jotain soitinta. Että kuuluu opetussuunnitelmaan.
Seuraavaksi menin kouluun:
"Äiti sanoi, että meidän lapset soittaa triangelia."

Viimeksi muokattu:
Jos ei osaa pitää harjoitella lisää. Jos sen lopettaa kesken tuskin sitä koskaan tulee osaamankaan. Ennenkaikkea tulisi tehdä selväksi, että mikään ei tule tyhjästä.

Kuinkas moni teistä täällä pääseekään töissä keräämään hiirenpaskaa putkeen ja pakastamaan sitä, lällätilää!

Myös, huomasin että alakerran kahviosta hakemani kahvikuppi haisee hajuvedelle. Toisaalta se herättää ajatuksia, miten hyvin kuppi on pesty, mutta toisaalta, haju on jopa miellyttävä.

Kyllä tätä työpaikkaa täytyy rakastaa.

Back
Ylös Bottom