maltsu
VIP
En minä tiedä.Tähän hetkeen sopivasti karkkia maksoi 10.50 €.
So busted!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En minä tiedä.Tähän hetkeen sopivasti karkkia maksoi 10.50 €.
Jotain vanhaa semantiikkaa että haetaan leffa viikonlopuksi.
Ajattelinkin, että voi neitoon upota. Voit sit viljellä sitä eteenpäin.Vähintään kaksi näyttöä, kun pitää ns. työskennellä.
Mutta eihän kynää ja paperia korvaa mikään. Jos pitää vaikka suunnitella jotain. Minulla ainakin helpottaa jos saan piirtää ongelman paperille, jos ratkaistava ongelma on abstrakti. Ja sitten tietenkin muistiinpainamisen tehostaminen opiskelussa. En mä niitä muistiinpanoja välttämättä edes katso myöhemmin, mutta asian sisäistämiseen oiva apu.
@Joxuz repesin vitsillesi, osui ja upposi![]()
Sä kirjotit sen vahingossa väärinpäin!Piti sitten viritellä uusi nimimerkki ettei kyylätä perässä tekemisiä.
NO vittu, niinpä teinkin.Sä kirjotit sen vahingossa väärinpäin!
Miksi kaikki kummalliset ja harvinaiset jutut työnnetään mulle? Töissä.

Saat näpittää koko pääsiäisen omin käsin? Mitä juhlaa!Onneksi miesolento ei muistanut, että tänään olisi ollut suotavaa tehdä lyhyempi työpäivä, jotta kerkeisi mukavasti junaan![]()
Kyllä me tästä vielä junaan ehditään! Suurella todennäköisyydellä.Saat näpittää koko pääsiäisen omin käsin? Mitä juhlaa!
E. Onko se huomannu oma-alotteisesti, että pipoa ei välttämättä enää tarvitse pukea?