CBB Juho Murtonen

Onkos Juholla aina ollut noin liikkuvat nilkat, vai oletko jollain tapaa sen liikkuvuuden joutunut hankkimaan painonnostoa varten?

Ootko @Mike harkinnut painonnostokenkien hankkimista, kun oot alkanut etukyykkäämään ahkerasti?
Screenshot 2019-04-01 at 9.07.33.webp

Hyvä etukyykkypätkä! Saako Mike kysellä, että mahtaako se Savolaisen kanssa käyty keskustelu tulla tubeen ja jos, niin ehkä jo tänään? :whistle:

Hyvä etukyykkypätkä! Saako Mike kysellä, että mahtaako se Savolaisen kanssa käyty keskustelu tulla tubeen ja jos, niin ehkä jo tänään? :whistle:

Markon ketjussa jo vastas ettei onnistu lataamaan sitä puhelimeen YouTubeen jakoa varten.

Tää oli hyvä pätkä.(y) Enpä oo ite miettinyt tuota lantion eteenpäin vientiä tolla tavalla mitä Juho tekee. Pakko kyllä kokeilla seuraavassa kyykky treenissä itsekin. Toi Juhon kyykky on kyllä todella vaivattoman ja kauniin näköistä vaikka onkin pitkä ukko kyseessä.:worship:
Mulla on probleema etukyykyssä kun se tanko karkaa paikaltaan kun olen vähän lysyssä. Tolla lantion jutulla pääsen paremmin tangon alle eikä se sitten ala-asennossa lähde liikkumaan.

Onkos Juholla aina ollut noin liikkuvat nilkat, vai oletko jollain tapaa sen liikkuvuuden joutunut hankkimaan painonnostoa varten?

En ole ihan varma :D Aluksi tuo tuntui aika ikävälle nilkoissa ja pohkeissa, mutta olen niitä nyt jumpannut muutaman vuoden ja nykyisin tuntuu hyvältä. Joten voi olla, että luonnostaan liikkuvuus nilkoissa on aika hyvä ja sitten olen saanut sitä vielä vähän parannettua.

Tää oli hyvä pätkä.(y) Enpä oo ite miettinyt tuota lantion eteenpäin vientiä tolla tavalla mitä Juho tekee. Pakko kyllä kokeilla seuraavassa kyykky treenissä itsekin. Toi Juhon kyykky on kyllä todella vaivattoman ja kauniin näköistä vaikka onkin pitkä ukko kyseessä.:worship:

Kiitos :)

Nilkan liikkuvuushan on monesti kireistä pohkeista kiinni

jos jotain pienta nillittamista sanois niin se olis etta vahan kaytetaan elastisuutta hyvaksi suunnanmuutoksessa, polvilampparit polven takana painuu mukavasti kasaan ja silla avitetaan suunnanmuutosta, pieni 'pompautus', mut joo tosi hyvannakoista silti, eika tosta varsinkaan voimailussa mitaan haittaa silleen ole, mutta voi se kuluttaa polvia ja tukilihasten kiinnityksia enemman pidemman paalle mita tollanen tyyli milla mike tekee etta jarrutetaan lihaksella taysin ja siita ylos vaikka miken kyykky muuten rumempi onkin

Back
Ylös Bottom