Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon tässä tovin miettiny lenkille lähtemistä. Jos en ois miettinyt, ois lenkki jo tehty.
Mä tein jopa ruuan hieman etuajassa että pääsen lenkille kun iltapäivällä menoa ja sitten pitää ehtiä vielä salille ja hieman töihinkin.
Sain idean eräänlaiseen treffi-ilmoitukseen kun tässä on nyt varmaan hieman aktivoiduttava ihmissuhteiden kanssa.
Kevät herättää näköjään pahimmankin mörököllin :LOL:

Nosiksipäsiksi löysä paita, siksi toisekseen töissä muksempi kun ei tavaraa nostaessa ala puristamaan hauiksen kohdalta.

Son muuten hanurista, että jotain tavallisia halpis duunipaitoja kun ostaa, niin tämmösen kaposen vaikka oon vaan 176cm pakko ostaa joku XL-paita että pysyy housujen sisässä, kun nuo perkuleen paidantekijät säästää aina siinä paidan pituudessa. Valtava säkki sitten päällä että on sopivan pitunen. Sitten ekassa pesussa kutistuu, melkeen liian lyhyt jo tosin ei ihan niin säkkimäinenkään enää, mutta perkule on ärsyttävää. Ens kerralla kun löydän hyvän mallisia t-paitoja ostan 10.

Son muuten hanurista, että jotain tavallisia halpis duunipaitoja kun ostaa, niin tämmösen kaposen vaikka oon vaan 176cm pakko ostaa joku XL-paita että pysyy housujen sisässä, kun nuo perkuleen paidantekijät säästää aina siinä paidan pituudessa. Valtava säkki sitten päällä että on sopivan pitunen. Sitten ekassa pesussa kutistuu, melkeen liian lyhyt jo tosin ei ihan niin säkkimäinenkään enää, mutta perkule on ärsyttävää. Ens kerralla kun löydän hyvän mallisia t-paitoja ostan 10.
Mulla on ihan sama juttu, lisäksi kun nuo työhousut meinaa muutenkin nostaa sen helman pois housuista ja sitten ollaan taas niitä persvakomiehiä :LOL:
Niin ja työhousuista vielä, ne on parhaimmillaan sinä päivänä kun lentää loppuun ajettuna roskiin, uutena se kangas on jotenkin niin saakelin kovaa ettei meinaa taipua mihinkään.

Päätön meno jatkuu.

LRM_EXPORT_451379478646956_20190407_110658974.webp

Mä tein jopa ruuan hieman etuajassa että pääsen lenkille kun iltapäivällä menoa ja sitten pitää ehtiä vielä salille ja hieman töihinkin.
Sain idean eräänlaiseen treffi-ilmoitukseen kun tässä on nyt varmaan hieman aktivoiduttava ihmissuhteiden kanssa.
Kevät herättää näköjään pahimmankin mörököllin :LOL:
Oho, sulla on suunnitelmat kohdillaan!

Pitkällisen harkinnan jälkeen selviydyin lenkille. 7km hölköttelyä, hidasta. Huomenna epälenkkipäivä, koska jalat raskaan oloiset.

Oho, sulla on suunnitelmat kohdillaan!

Pitkällisen harkinnan jälkeen selviydyin lenkille. 7km hölköttelyä, hidasta. Huomenna epälenkkipäivä, koska jalat raskaan oloiset.
Joo kävin heittämässä tossa 4 kilsan kävelylenkin koska mä en juokse kuin naisten perässä.
Samalla kuvasin "mainosvideon" ja latasinkin sen näytille mutta aloin miettimään voiko sillä olla jopa negatiivinen vaikutus?
Se on täysin mahdollista koska olen aina vihannut jopa valokuvissa olemista ja nyt sitten kuvata itestään video, varmaan aika pökkelön näköinen mutta minkäs tiet.

Olisiko sellainen ns. body vastaus tähän persvako-ongelmaan. Siis sellainen, mitä vauvoille on. Ja kaipa niitä joskus löytää naisillekin, mutta eivät taida olla enää olleet muodissa sitten 90-luvun alun. Mutta siis, body (neppareilla haaroissa, voi olla vaikka halkiokin :hyper:), ja johan loppuu se persvaon vilkkuminen ja paidan nouseminen housuista.

Olisiko sellainen ns. body vastaus tähän persvako-ongelmaan. Siis sellainen, mitä vauvoille on. Ja kaipa niitä joskus löytää naisillekin, mutta eivät taida olla enää olleet muodissa sitten 90-luvun alun. Mutta siis, body (neppareilla haaroissa, voi olla vaikka halkiokin :hyper:), ja johan loppuu se persvaon vilkkuminen ja paidan nouseminen housuista.
On noita nyt parin vuoden ajan ainakin kaupoissa ollu!

E: https://m2.hm.com/m/fi_fi/naiset/osta-tuotteen-mukaan/ylaosat/bodies.html

On noita nyt parin vuoden ajan ainakin kaupoissa ollu!
Mutta ovatko olleet työmiehille suunnattuja, eivät taida. Tässä olisi markkinarako nyt.

E. Ja ennenkuin joku aloittaa, että on vaikkea markkinoida bodya aikuisille miehille, niin kannattaa muistaa, että joku onnistui markkinoimaan miehille myös kaulassa pidettävän narun osana hienoa pukeutumista. Joten niin.

Mutta ovatko olleet työmiehille suunnattuja, eivät taida. Tässä olisi markkinarako nyt.

E. Ja ennenkuin joku aloittaa, että on vaikkea markkinoida bodya aikuisille miehille, niin kannattaa muistaa, että joku onnistui markkinoimaan miehille myös kaulassa pidettävän narun osana hienoa pukeutumista. Joten niin.
No joo, mutta kolmessa promillessa siitä narusta saa erittäin tyylikkään päähineen tehtyä. Eikä sitä suotta myöskään kutsuta oksennusohjaimeksi.

Ja sitten aamun valjetessa, huomattuaan minkä suohirviön vierestä sitä taas herää, on sillä kätevä riistää henki itseltään.

Eikös nuo pukisi hyvin työmiehiä :ROFLMAO:

Ja sitten aamun valjetessa, huomattuaan minkä suohirviön vierestä sitä taas herää, on sillä kätevä riistää henki itseltään.
Tätähän minäkin olen aina ounastellut, että sen todellinen funktio on mahdollistaa ikäänkuin länsimaalainen harakiri tilanteen vaatiessa.

Back
Ylös Bottom