Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänää ollut yhtä löysä päivä töissä, kun allekirjoittaneen penis rakasteltaessa.
onko sopusuhtainen päivä palkkaan nähden
Ei, koska puoluettahan suomessa ääänestetään, vaikka siihen lappuun jonku tyypin numero raapustetaanki.Onko väärin, jos valkkaan lopullisen äänestämäni ehdokkaan ulkonäön perusteella?
Mulle ei ole ongelma maksaa vaikka markkinoiden kovinta liksaa kunhan suoritus/koulutus/vaatimukset kohtaa.
Miksi en ole muuten miettinyt tota asiaa noin?Voisimme kaikki olla yrittäjiä. Jos ei työt onnistu, niin työnantaja voi ilmoittaa, että huomenna ei tarvitse tulla.
Samoin saisi maksaa kaikki pientä eläkettä ja säästää itse eläkkeensä.
En etes halua ajatella koko eläkejärjestelmää. Nykyisillä lapsosilla on mukavat ajat edessä, kun maksellaan eläkettä 30 % tuloista.
Kukaan ei näissä vaaleissa edes ole pihahtanut koko eläkepommista. Maton alle vain.
No mutta, minä kun koitan jotain hyvää tehdä niin yleensä vaan priimaa pukkaa.Delggiksen vinkeillä saa sitten sitä mitä sattuu tulemaan.
No mutta, minä kun koitan jotain hyvää tehdä niin yleensä vaan priimaa pukkaa.
Ei, koska puoluettahan suomessa ääänestetään, vaikka siihen lappuun jonku tyypin numero raapustetaanki.