larke mutta löysä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on varmaan ihan liikaa infoa mutta kyllä toiset kumit on sen tuntuisia että pitäisi olla joku rengaskone tai vastaava että saisi päälle.onko tarvetta
^Siis minkäslainen liike tuo oikein on? Meidän kylän seksuaaliterveyskaupassa ei ole mitään uhkeita Ritvoja myyjinä vaan ihan tavallisia perusjamppoja. Sitten on erikseen strippiklubit. Ei minusta pidä mennä sekoittamaan liian montaa konseptia samaan![]()
Tänään voisi käydä jättämään äänen, se kun on päivän lomassa mahdollista.
Taivaan vanha ranskalainen perhefarmari laatu ja hintaluokassa Fajaako narunpätkäkin kia:lla
Monessaki asiassa asiaan vähä perehtyny (harrastuneisuuttaan) itelle tekevä tekee asiat paljo paremmin ku rahan takia taas aamulla töihinsä raahautunu "amatimies".Äläkä välitä lopputuloksesta. Hyvä siitä tulee. Itsellä on luuri pullollaan kuvia, joissa alan ammattilaiset on vetänyt sauman minun silmiini kyynerpäällä.
Tänää olis hyvä päivä kasata trampoliini. Onko jäsen @TJJ llä kommentoitavaa tähän?
Hei kuntit! Paikallislehdessä ilmoitellaan, että erä kumeja on taas ostettavissa.
Googletin muuten eilen tätä silikoinisaumausasiaa ja "yllättäen" oli kovat tappelut joka keskustelussa että vedelläänkö sormella vai millä, teipataanko vai ei, millä kastellaan jne jne. Mulla on tuollainen kuminen lastasetti, joka maksoi noin neljä euroa K-Raudassa ja se vetää ihan hyvää saumaa ja eri levyisiä näppärästi - yhtä vessan kynnystä me miehen kanssa sormella koitimme tasoitella ja se ei mennyt ihan kuin römssössä. Samoin äkkiä opin, että se teippi on mun sohelluksissa paras olla siellä rajaamassa. Mutta siis viimeisen sauman sain periaatteessa jo varsin nätiksi kun löysin sen oman tyylin, mutta luulen että tiskipöydässä saisi olla sittenkin vähän tuhdimpi sauma. Tai emt, ehkä se voi olla noinkin, päätän illalla.