Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi ei minulla näy ylimääräisiä tuloja tilillä?!
Minä vasta iloitsin etukäteen juuri saamastani tiedonannosta!

En tiedä miksi, mutta jostain syystä aina kun saan kirjeen esim. pankista, verohallinnosta tms, niin ensimmäinen ajatus on aina että siellä on jotain karmaisevaa sisällä. Esim. tuhansien eurojen lasku ja paperitöitä viikoksi yms. Tämä siitä huolimatta, että en ole koskaan mitään isoja mätkyjä, yllärilaskuja tai vastaavia saanut.

Omistatko Reinot tai Ainot?

En tiedä miksi, mutta jostain syystä aina kun saan kirjeen esim. pankista, verohallinnosta tms, niin ensimmäinen ajatus on aina että siellä on jotain karmaisevaa sisällä. Esim. tuhansien eurojen lasku ja paperitöitä viikoksi yms.

Sama juttu! Virallisen/laskun näköinen kirjekuori aiheuttaa lievää paniikkia :cool:

Kait KD:n vois ottaa vaikka hallitukseenkin, oikeistopuolue kuitenkin enempi. Essayah ihan asiallinen täti ja Räsänen oli jopa särmä ministerinä.

Minä vasta iloitsin etukäteen juuri saamastani tiedonannosta!
Odottelen siis vielä tiedonantoa.

Ei näy eikä kuulu.

Tosin, toivotaa että osasin mätkyt suurin piirtein nollata pienoisella suunnittelulla.

Se meni joko hyvin tai huonosti, mutta pakko oli yrittää.

ei mitään tekemistä

Minä saan reilusti osinkoja, onely

mitähän niilläki ostais (vastaus:lisää osakkeita)
ei ole nettimotossa etes varteen otettavaa vaihtoehtoa

Tekemistä liikaakin.

Aivoni ovat olleet tammikuusta lähtien elämäni kovimman rasituksen alla. Toivon, että alkaisi jo kesäloma.

Olen myös tullut ajatelleeksi, että olen jo itselleni todistanut, että tämä tyhmä pääni kykenee tuottamaan tarpeeksi suurella vapaa-ajan panostuksella täysiä arvosanoja jopa matematiikasta. Mutta mitä hyötyä tästä on, ei yhtikäs mitään työelämään. Voisi olla viisasta tyytyä päälle sopivampaan vapaa-ajan käyttöön.

Tekemistä liikaakin.

Aivoni ovat olleet tammikuusta lähtien elämäni kovimman rasituksen alla. Toivon, että alkaisi jo kesäloma.

Tsek.

122 päivää loman alkuun. Kävin jo yks pvä klitsussa tarkistamassa, että matkalaukku oli tallella.

Back
Ylös Bottom