Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisi kuvitella, että jos olen ripustamassa tauluja seinille, niin sähköt ja lämpö on saatu jo hoidettua
Kaikki muut paitsi E27 pitäis kieltää!
Joo, hylkäsin heti alkujaan tuon myrkkyjä sisältävän tulipaloriskilampun etsimisen. Lähti koko pömpeli vittuun eteisen katosta. Ja hain terrasta tämän: Eglo LED Salobrena paneeli 60x30 cm 4000K | Kodin Terra
Katossa on, vaaterissa ja vinkkelissä. Hyvin sopii, mulla on iso suorakaiteen muotoinen eteinen. Tai tuulikaappihan se on pohjapiirrustuksen mukaan.
Ihan varmaan kun vaimo saapuu kotosalle niin sanoo, että tuulikaapin valaistus on kamala, ihan kuin sairaalassa. Vittu. Panen sitä. (valaisinta siis)
Rasittavaa hommaa. Ei jaksa enää paikkailla ruuvinreikiä seinistä, sen tähären meillä on nykyään pelkkiä pöytäkelloja.Kohta siirretään taas kellot, kevät tulee lujaa vauhtia.
Yritin vain sanoa, että koti ilman jesaria on kuin auto ilman renkaita, Sasi tukan kanssa tai kinkkuvoileipä ilman kinkkua. Plain wrong.Voisi kuvitella, että jos olen ripustamassa tauluja seinille, niin sähköt ja lämpö on saatu jo hoidettua
Yhden käden sormilla laskettavat määrät listoja ja peitelevyjä vielä puuttuu sieltä täältä ja yksi pari liukuovia eteisen kaapiston eteen, mutta noin muuten kyllä täällä alkaa olla toistaiseksi valmista.
Ei kannata. Huomenna on maanantai.
pöytäkelloja
Rasittavaa hommaa. Ei jaksa enää paikkailla ruuvinreikiä seinistä, sen tähären meillä on nykyään pelkkiä pöytäkelloja.
Työmaalla fyysisesti, henkisesti ihan muualla. Onneksi kohta on viikonloppu..
Aika simppeliä. Kuinka olenkaan tullut toimeen ilman tätä tietoa.Nyt kuntit pohdittavaa maanantaihin:
Järkeilkää, luvun 277 777 788 888 899 persestenssi on jopa 11!
Tekniikan Maailma
Sehän siirtyy ajamalla.Autosta on vittumaista siirtää kello
Onneksi kohta on viikonloppu..