Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

katso liitettä 153878

Ei varmaan ole vielä vesiä ja lämpöäkään talossa ?
Voisi kuvitella, että jos olen ripustamassa tauluja seinille, niin sähköt ja lämpö on saatu jo hoidettua :ROFLMAO:

Yhden käden sormilla laskettavat määrät listoja ja peitelevyjä vielä puuttuu sieltä täältä ja yksi pari liukuovia eteisen kaapiston eteen, mutta noin muuten kyllä täällä alkaa olla toistaiseksi valmista.

Kaikki muut paitsi E27 pitäis kieltää!

Joo, hylkäsin heti alkujaan tuon myrkkyjä sisältävän tulipaloriskilampun etsimisen. Lähti koko pömpeli vittuun eteisen katosta. Ja hain terrasta tämän: Eglo LED Salobrena paneeli 60x30 cm 4000K | Kodin Terra
Katossa on, vaaterissa ja vinkkelissä. Hyvin sopii, mulla on iso suorakaiteen muotoinen eteinen. Tai tuulikaappihan se on pohjapiirrustuksen mukaan.

Ihan varmaan kun vaimo saapuu kotosalle niin sanoo, että tuulikaapin valaistus on kamala, ihan kuin sairaalassa. Vittu. Panen sitä. (valaisinta siis)

Joo, hylkäsin heti alkujaan tuon myrkkyjä sisältävän tulipaloriskilampun etsimisen. Lähti koko pömpeli vittuun eteisen katosta. Ja hain terrasta tämän: Eglo LED Salobrena paneeli 60x30 cm 4000K | Kodin Terra
Katossa on, vaaterissa ja vinkkelissä. Hyvin sopii, mulla on iso suorakaiteen muotoinen eteinen. Tai tuulikaappihan se on pohjapiirrustuksen mukaan.

Ihan varmaan kun vaimo saapuu kotosalle niin sanoo, että tuulikaapin valaistus on kamala, ihan kuin sairaalassa. Vittu. Panen sitä. (valaisinta siis)

Kelvinit kuntoon eli värisävyt kohdilleen, pitäis aina olla myyntipakkauksessa lampun spektri näkyvillä mun mielestä.

Voisi kuvitella, että jos olen ripustamassa tauluja seinille, niin sähköt ja lämpö on saatu jo hoidettua :ROFLMAO:

Yhden käden sormilla laskettavat määrät listoja ja peitelevyjä vielä puuttuu sieltä täältä ja yksi pari liukuovia eteisen kaapiston eteen, mutta noin muuten kyllä täällä alkaa olla toistaiseksi valmista.
Yritin vain sanoa, että koti ilman jesaria on kuin auto ilman renkaita, Sasi tukan kanssa tai kinkkuvoileipä ilman kinkkua. Plain wrong.

Ei kannata. Huomenna on maanantai.

siksi justiina, kun piti tulla heti aamusta työmaalle
täytyy olla fyysisesti valmis arjen aherrukseen, henkisesti tuskin olen enää ikinä #yhteiskunta

unta 9:38

pöytäkelloja

tasku&rannekelloja
ja henkilöauto päivittyy automatisesti

kavulias kikka

Back
Ylös Bottom