Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ite olen tehnyt kebabia ihte. Hyvää tuli.
Vois tuaas tehä vaihteeksi.

Mä just mietin eilen tekiskö itse kebablihaa.
Siinä on vaan niin kauhea homma että kerralla tulisi parikin kiloa samalla vaivalla mutta kun mä en oikein diggaa noista pakastetuista ruuista kalapuikkoja sekä jäätelöä lukuunottamatta.
Tosin kyllä mä joskus olen görans korvin kebbelihaa prismasta ostanut, ihan jeppis kamaa.

aamupäivällä #ulkoilin #ajankuluksi tarkastamaan maansiirtokoneitten työ

17BE164B-87DE-425F-9E02-B844447E1370.webp

Mä heräsin 20 minsaa ennen kuin kello soi ja 45min ennen mutta silloin sain ihme kyllä jatkettua unta.
Viimeaikoina ollut kyllä yllättävän hyvää uni, yhteen väliin kun yksi iso projekti oli hieman haastavassa vaiheessa yöllä herätessä alkoi miettiä niitä asioita ja ei meinannut saada millään unen päästä kiinni.

Ensimmäinen aamujumppa kotona! Vielä ei toimitettu tankoa ja kaikkia painoja, joten kuntopiirijuttua tähän aamuun.
Olen ehkä vähän innoissani ja ihastunut tähän mahdollisuuteen. Ja tietysti kiitollinen, että sain luvan tämmöisen tehdä. :)
Aivan riittävä tämmöiselle selkävaivaiselle kuntojumppailijalle. Saattaa tosin olla, että jotain pieniä hitsausta vaativia modauksia pitää vielä juttuihin tehdä mutta eiköhän se onnistu. Tunnen jonkun joka ainakin tuntee jonkun, jolta ne käsittääkseni luonnistuvat.

Lopuksi vielä varmistus, että illaksi suunnittelemani Filmtownin karkkipussi: mahtuu.
UMFbH3G.png

Ja näyttää aurinkokin paistavan! Töihin pyörähtämään ja mahdollisesti koiratreenien kautta karkkipussin ääreen.

Hyvää viikonloppua! :barefoot:

Nyt on paha tilanne. Juuri hiljattain hankitty Dyson sanoi itsensä irti. Loputtoman kissankarvan siivoaminen vaikeutui juuri huomattavasti. Onhan meillä kaksi muutakin imuria vielä, mutta yksikään ei ole niin hyvä portaissa ja kerrosten välillä raahaamisessa kuin varsi-imuri. Toivottavasti imuri saadaan huollettua takuun piikkiin.

Back
Ylös Bottom