Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta olisiko tuollaisella setelinipulla mahdollista ulkoistaa pyyhkiminen? Huutaisi ovesta että pyyhkimään ja pistää setelit ns. haisemaan

Meinasi tulla töihin kävellessä happimyrkytys kun keskiviikosta kökkinyt sisällä.

Huomasin, että mulla oli yksi homma, jonka deadline oli viime torstaina, enkä jotenkin ollut tajunnut asiaa lainkaan. Alkoi ahdistaa niin paljon, että en saa aikaiseksi aloittaa sitä ollenkaan vaan vain mädin tässä ja selaan täysin epärelevantteja asioita netistä.

IMG_20190318_132550.webp

Tsek, miinuspuoli itselläni on se että en omista kumppareita.

Mutta näillä keleillä palaan aina miettimään sitä aikaa kun koulusta kävelin kerran vajaa neljä kilometriä kotiin, tai kyllä monta kertaa kävelin sen matkan, mutta se tietty matka painui mieleen sen vuoksi, koska silloin satoi kaatamalla koko matkan ajan.

Tsek, miinuspuoli itselläni on se että en omista kumppareita.

Mutta näillä keleillä palaan aina miettimään sitä aikaa kun koulusta kävelin kerran vajaa neljä kilometriä kotiin, tai kyllä monta kertaa kävelin sen matkan, mutta se tietty matka painui mieleen sen vuoksi, koska silloin satoi kaatamalla koko matkan ajan.
Mulla 3.7km käveltävää. Syksyllä pääsi kaatosade yllättämään jo alkumatkasta. Kaikki vaatteet aivan märät. Onneksi pystyy vaihtamaan vaatteet päiväksi. Ei ollu kiva päivän päätteeksi pukea märkiä vaatteita päälle. Olin kerrankin laittanu farkut jalkaan, että oisin asiallisena liikenteessä, ei onnistunut.

Back
Ylös Bottom