Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuukausi tuolla ja setä siirtyisi suoraan superraskaaseen sarjaan nostamaan
Kuukausi tuolla ja setä siirtyisi suoraan superraskaaseen sarjaan nostamaan![]()
Hommaa Aviatorit, sopii varmasti sullekin.Se se varmaan on.
Oikeasti se on tämä kevät. Aivan liian kirkasta koko ajan ja kauhia väsymys sen takia.
Vuokraa auto ja käy vaikka Hooverin padollaHuomenna pitäs keksiä ajanvietettä klo 11-19 välille..
Se on tulossa vanhaksi.Aamun yskimiset menossa, toivottavasti loppusuoralla.
Miesolento heräsi omatoimisesti ennen yhdeksää! Uskomatonta!
Kahvi ei kuulu säännöllisiin rituaaleihin. Jos sekin ajan myötä.Se on tulossa vanhaksi.
Kohta huomaat että se on 5 aikaan aamulla vetämässä jo toista pannullista kahvia.
Tulee eturauhas ja erektiovaivojen myötä himo kofeiiniin.Kahvi ei kuulu säännöllisiin rituaaleihin. Jos sekin ajan myötä.
No itse asiassa...Huomenna pitäs keksiä ajanvietettä klo 11-19 välille..
Eikös juuri Uudessa Seelannissa joku yrittänyt samaa startuppia moskeijoilla? Oli gopro ja livestreamit kans.Ei olekaan.
Todellisuudessa suosittelen tohtorille ajankuluksi STRIP GUN CLUB | HOME
Menusta kannattaa katsella joku vyösyöttöinen, niitä on kuitenkin aika harvoin tarjolla.
Mä koitin joskus lukea mutta oli aika hapokasta.Ei vittu. Pakko kai tuo Taisteluni on kohta kuunnella, niin usein se täällä hyppää silmille.
Joo joskus myös pienen pätkän yritin. Mutta se kirjoitustyyli on jotenkin niin vaikea, etten tajua siitä mitään. Ehkä se kuunnellen voisi kuitenkin toimia? Pystyisi keskittymään puheeseen, eikä silmät hypi riviltä toiselle.Mä koitin joskus lukea mutta oli aika hapokasta.
Mulla on vahva veikkaus että ajatukset seikkailee pillusta pölynimuriin ja kaikkeen siltä väliltä melko moneen kertaan jopa kuunnellessa.Joo joskus myös pienen pätkän yritin. Mutta se kirjoitustyyli on jotenkin niin vaikea, etten tajua siitä mitään. Ehkä se kuunnellen voisi kuitenkin toimia? Pystyisi keskittymään puheeseen, eikä silmät hypi riviltä toiselle.