Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

arvatkaa kenellä nousi sitten tännään kuume? Että eipä si perkele tartte mennä tohonkaan kisaan
mikä huomena ois... erittäin "vahvasti" etenee tämäkin vuosi. Pitäisköhän hylätä voimailuräpellys
ja siirtyä suoraan mummojumppaan, vesijumppaan ja pururatakävelyyn?

Vituttaa just nyt niin ettei veri kierrä.

Ei saapi kiertää kissanristiäisiä ja pusia ihmisiä oikealle ja vasemmalle ennen kisoja, tartuntatauteja nuo lentsut. Yksin rautaa hämärässä kopissa, niin sit on kohdillaan valmistautuminen. Voimatasoillahan lyöt muut maanrakoon jos et vaan kipeä ole?

Ei saapi kiertää kissanristiäisiä ja pusia ihmisiä oikealle ja vasemmalle ennen kisoja, tartuntatauteja nuo lentsut. Yksin rautaa hämärässä kopissa, niin sit on kohdillaan valmistautuminen. Voimatasoillahan lyöt muut maanrakoon jos et vaan kipeä ole?
ollut aika voimanostonunna (vrt. bodymunkki) täs ihan viimeiset viikot, mutta tarvii kuitenkin miunkin töissä ja ruokakaupoissa käydä. Bakteeripesiä ovatten nuo. No, ee maha mitään.
En ite nuin sanois, mutta on miussa heikossa vähän voimaakin satunnaisesti.

Muutun ihan just uskovaiseksi, niin sekava viikko ollu...

Parin kuvan takia piti ettiä yks naikkonen käsiin, kun tuli sellanen fiilis, eikä ollut helppoa edes. Sitä ennen kiinnostanu jutella edes kenenkään kanssa liiemmin. No se on osottautunu tähän asti että on aika pelottavan lähellä kaikkia omia ajatuksia ja arvoja ym... Ja mä oon ihan vitun outo :LOL:

Ja on saanu kaiken tän takia ajella raivopäissään selvittelemässä asioita ym. että ei kauhean helppo viikko... Ei helv... :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Joskus Lepakossa oltiin kattomassa vuonna nakki ja käpy. 15min ihmeteltiin et joku täs hommassa ei täsmää, pari biisiä meni. Sit vasta tuli Jimmy Cliff itse lavalle, esitteli itsensä ainoana elävänä reggae legendana. Mahtava keikka oli.
Let's save the forests and wildlife, rivers ans the seas. STOP ilmastouuvatismi destroying them.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jCnCqdc4GIw

Voi jestas. Yötyö 1/3 ja pitäis noita kouluhommia tehdä pois. Aivotoiminta on lähinnä tasoa lapamato. Minkäänlaista järkevää ajatusta ei pysty tuottamaan.

Minkäänlaista järkevää ajatusta ei pysty tuottamaan.

Eikö tuo ole juuri optimaalinen tila kouluhommien tekemiseen?

Jännä muuten ettei ole pahemmin nälkä, kun aamupala oli parin tuhannen kalorin purilainen.. :whistle:

Tässä vaiheessa julistan parhaaksi purilaiseksi täällä In-n-out ketjun tuotoksen. Ehkä pitäs käydä vielä Gordon Ramsayn ja/tai Marky Markin purilaiset kokeilemassa.

Edellisen sopii kyllä vielä..

FB_IMG_1552695486362.webp

Mun pitäis kauheesti pohtia etiikkaa ja terveyden edistämistä niin ei tuu kyllä yhtään mitään.

Eikö keskellä yötä aivot jumissa tule just täydellistä soopaa tuollaiseen?

Mulle tuli nälkä. Mitähän pientä ja kevyttä sitä löytäisi iltapalaksi? :ROFLMAO:

Minua väsyttää, eilen yhdeksän jälkeen aloin vielä töistä päästyäni siivoamaan ja unta sain vasta keskiyön aikaan.

Täytyy vain sinnikkäästi jaksaa odottaa iltapäivään, se on varmaa että otan makoisat päiväunet jahka kotio selviydyn.

Back
Ylös Bottom