Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20190316_104858.webp

Vahva veikkaus että tämän ja edellisen sivun perusteella saattaisi hieman leimaantua jos joku ihan uusi tupsahtaa katselemaan :LOL:
Eij huolen häivää, olen leimautunut jo ajat sitten.
Mutta silti, edelleen sanon, että rasisti en ole. Värillä ei ole itselleni mitään väliä, vaan sillä mitä pään sisällä pyörii. Jos yhtään mitään.

Eij huolen häivää, olen leimautunut jo ajat sitten.
Mutta silti, edelleen sanon, että rasisti en ole. Värillä ei ole itselleni mitään väliä, vaan sillä mitä pään sisällä pyörii. Jos yhtään mitään.
Muokkasin hieman kun kirjoitin vajavaisesti, kuten aina muulloinkin mutta kun on lusikalla annettu niin ei kannata kauhalla pyytää.

Mun on nyt pakko tunnustaa että eilen kaupassa oli ihan oikeita rasisistisia oman pään sisällä.
Siellä oli tumma poika kurkkusalaatissa ja mietin mitä mahtaisi tapahtua jos kysyisin että oletko jo päässyt keihästä heittämään ja jousella ampumaan.
Em. tuli mieleen kun eräs alikeisari oli saanut hieman kurinpidollisia toimenpiteitä kun piti lähteä hakemaan aseet ja rivissä oli yksi tummaihoinen, meni lausumaan että nyt haetaan kiväärit ja yksi keihäs...

Joo joskus myös pienen pätkän yritin. Mutta se kirjoitustyyli on jotenkin niin vaikea, etten tajua siitä mitään. Ehkä se kuunnellen voisi kuitenkin toimia? Pystyisi keskittymään puheeseen, eikä silmät hypi riviltä toiselle.
Se on tosiaan helpompi kuunneltuna.
Mutta siinäkin joutuu keskittymään.

e: Näköjään Frau Kajsnakin jättänyt ne remppaohjelmat.

Siellä oli tumma poika kurkkusalaatissa.
En olisi ite ostanut kyllä mitään kurkkusalaattia, jos siellä olisi joku tyyppi lillunut seassa. Oli väri mikä tahansa.

Tein kuulkaa niin kerettiläisen teon, että varmasti siitä joutuu remppaajien helvettiin. Meillä on pieni tekninen tila rappusten alla, ja siellä on asuntomme viimeinen beessin muovimaton saareke. Erinäisistä syistä johtuen mikään lankku- pontti -tms. systeemiin perustuvan lattian virittäminen sinne olisi melkoisen näpertelyn paikka, eikä välttämättä tulisi onnistumaan lainkaan. Beessissä muovimatossa oli maalia, edellisen asukkaan lasten piirustuksia ja mitä lie. Joten päällystin sitten maton d-c-fixillä. Ei tullut edes kovin hyvä, klasulta ei saanut sellaista kuosia kuin olisin halunnut ja muutenkin oli jotenkin pirullisen hankala fiksaus, ja mä sentään olen fiksannut kaikkea vauvasta vaariin.

Vuokraa auto ja käy vaikka Hooverin padolla

Jotenkin en näe mielenkiintoa mennä katsomaan patoa.

Meinasin viimeyön pimeinä tunteina helikopterilentoa grand canyoniin, mutta vähän veikkaan tulevaan haastetta muutamaan tunnin varoitusajalla semmosta järjestää.

Joten Captain Marvel kylän isoimmassa Imax teatterissa.

Back
Ylös Bottom