Joko A. Vuorijärveen on oltu yhteydessä.
e:
Siinäkin ollut yritystä
e:
Siinäkin ollut yritystä
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Carcassonne? Mahti peli.
On ollu kovassa käytössä!Carcassonne? Mahti peli.
Tasan kuukausi ystävänpäivästä.Apua! Mitä tapahtuu ens torstaina?
Ja ilma kaiketi liikkuu ok ? Se reikälevyllinen on tuloilmaventtiili, se levy vaan hajottaa ilmavirtaa, ettei tuntuisi vetoa.Tjaa'a, nyt kyselet vaikeita ummikolta. Saunassa on sellainen ilmanvaihtorööri, jonka olen ajatellut olevan ilmaa tuova, ja kylppärin puolella on kaksi sellaista, joiden kuvittelen olevan vieviä. Kylppärissä on myös ilto-pönttö. Kanavien kulkemisesta en tiedä hölkäsen pöläystä, paitsi että tässä epäonnisessa kylppärin ja olohuoneen välisessä seinässä on myös ilmanvaihtorööri, jossa on metallinen reikälevy päällä eli se on jotenkin erilainen, kuin nuo perus katossa olevat.

Kyllä täällä käsittääkseni ilma liikkuu ihan hyvin, tietysti se on vain maallikon vertailupohjaa vailla oleva kokemus kun ilto puhisee ja venttiilien lähellä tuntuu ilmavirta.Ja ilma kaiketi liikkuu ok ? Se reikälevyllinen on tuloilmaventtiili, se levy vaan hajottaa ilmavirtaa, ettei tuntuisi vetoa.
Voihan sekin olla, että edelliset on käyttänyt aivan liian kuivaa tasotetta ja säästelleet liisteriä saumakohdissa. Tai sitten ovat pitäneet kämpässä kylpyläolosuhteita joka ehtoo suihkun ovet auki. Olen itse kuullut eräästä tapauksesta, kun ulkomaanelävä oli pitänyt kämpän viidakkotunnelmissa pitäen kaikki hanat ja suihkut valumassa lämmintä 24/7. Tätä oli alettu sitten tutkimaan taloyhtiön vedenkulutuksen kasvaessa.
Ei kai nyt Per tai Åke ole nyt keppostellut ja järjestänyt ullatuksen?