Deleted member 43228
Koko koko, kinkut ja paketin!Söitkö ne kinkut kanssa?
Sori, oli ihan pakko...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko koko, kinkut ja paketin!Söitkö ne kinkut kanssa?
Sori, oli ihan pakko...
Totta. Kaikki ortopedit on mulkkuja, vaikka kaikilla ortopedeilla ei ole mulkkuja.
Juurikin näin, hyppäsin kuorma-auton lavalta alas ja sormus jäi kiinni vaikka oli hanska kädessä ja ko. sormen lihat oli pienessä nipussa sormen päässä.Tuliko kihlasormukselle ns. riitaa vasemman nimettömän kanssa ja sormus halusi irtautua liitosta väkivalloin?![]()
Juurikin näin, hyppäsin kuorma-auton lavalta alas ja sormus jäi kiinni vaikka oli hanska kädessä ja ko. sormen lihat oli pienessä nipussa sormen päässä.
Puistattaa vieläkin mutta operaattori oli vähintäänkin erinomainen joka parsi sen kasaan ja en edes itse näe siinä mitään vikaa.
On muuten jännä miten hermotus oikeasti palautuu kun alkuun oli lähes täysin tunnoton mutta enää vain osin päältä.

Niin unohtui sanoa että odottelin pari tuntia siinä päivystyksessä kunnes sisar hento valkoinen tuli kysymään että mikäs pipi täällä olikaan sormessa ja hänkin taisi hieman järkyttyä kun meinasi ensin hoidella sen vissiin laastarilla
Tätä usein ehdotetaan, mutta asia on niin, että olen tieteellisin metodein optimoinut juomani alkoholin määrän. Koska nautin pienestä huppelin tunteesta, mutta en missään tapauksessa tahdo krapulaa, niin olen havainnut, että 3,75 dl viintä on tähän erinomainen määrä. Olen myös havainnut, että siinä kohtaa, kun huppelintunne on nautittavimmillaan, tulee kova hinku juodakin lisää, jolloin huppeli muuttuu pian epämiellyttävän tokkuraiseksi humalaksi, ja krapulariski kasvaa. Tähänkin ratkaisu on, että ostan vain sen määrän, josta ei tule krapulaa, ja aloitan useimmiten senkin nauttimisen niin, etten enää ehdi pinkoa kaupasta hakemaan lisää juomisen jälkeen.Osta ensi kerralla iso pullo. Tulee parempi mieli![]()
Lieneekö kuitenkaan patologeihin verrattuna?
Hyppynarun hyppimistä ohutsuolella - lääkäri paljastaa patologien sysimustan huumorin | Nelonen.fi
Tuolle taitaa olla joku nimikin...Tätä usein ehdotetaan, mutta asia on niin, että olen tieteellisin metodein optimoinut juomani alkoholin määrän. Koska nautin pienestä huppelin tunteesta, mutta en missään tapauksessa tahdo krapulaa, niin olen havainnut, että 3,75 dl viintä on tähän erinomainen määrä. Olen myös havainnut, että siinä kohtaa, kun huppelintunne on nautittavimmillaan, tulee kova hinku juodakin lisää, jolloin huppeli muuttuu pian epämiellyttävän tokkuraiseksi humalaksi, ja krapulariski kasvaa. Tähänkin ratkaisu on, että ostan vain sen määrän, josta ei tule krapulaa, ja aloitan useimmiten senkin nauttimisen niin, etten enää ehdi pinkoa kaupasta hakemaan lisää juomisen jälkeen.
Tuo sama on käynyt sen verran monelle, ja useimmiten vielä pv:n palveluksessa, että voisitte melkeinpä perustaa kerhon.Juurikin näin, hyppäsin kuorma-auton lavalta alas ja sormus jäi kiinni vaikka oli hanska kädessä ja ko. sormen lihat oli pienessä nipussa sormen päässä.
Puistattaa vieläkin mutta operaattori oli vähintäänkin erinomainen joka parsi sen kasaan ja en edes itse näe siinä mitään vikaa.
On muuten jännä miten hermotus oikeasti palautuu kun alkuun oli lähes täysin tunnoton mutta enää vain osin päältä.
Ei mikään yllätys jos olis.Pöpilä aamuteeveessä mutta onko sillä huulipunaa?![]()