Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3-vaihe.

Se että kannattaako laittaa, olen jättänyt kysymättä sellaisilta henkilöiltä jotka ei käytä ilpin viilennystoimintoa, ei käy lounasravintolassa syömässä ja ajaa manuaalilla koska automaatti kuluttaa enemmän.
En tarkoita, että te olisitte joku edellämainituista:D
Joo, ite en vaan saa mitään kiksejä paneeleista ja alkuinnon jälkeen ne olis vaan seteleitä katolla. Mutta jos ite saat, antaa palaa vaan. Harva sitäkään ymmärtää, että mun kilsoilla omistaa mopon kaverina 2 bensa-autoa, joiden verot on about 1000€/v. Eikä se itseä sitten taas kiinnosta. Harrastuskalut nyt vaan maksaa.

0/3 noista. Tai nykypirtissä ei enää ilppiä viilentämässä, maaviileä huutaa tosin sen sijaan :LOL:. Tuohon voisi vielä lisätä: pyöräilee 2 kilometrin matkan töihin...itse en.

Viimeksi muokattu:
Olipas mukava käydä käpöstelemässä äidin kanssa hangilla. Äidillä oli hieman hauskempaa. Tais olla ratkaisevat 15kg mulla riesana. Jos huomenna kokeilis suksilla samaa, jos viihtii.

Saatana mikä päivä. Hukkasin auton+kämpän+muun elämän tärkeet avaimet kauppakeskusreissulla ja siitä myöhemmin selvinneenä oli toinen ostamani kenkä viallinen ja piti lähtä uus reissu vaihtamaan se kauppaan. Työpäivän pituinen aika tullu tänään pyörittyä reissuilla.

Remppamokista tulikin mieleen: löysin allaskaappia purkaessa aika mielenkiintoisen viritelmän sieltä. Oli kyhätty siis ihan helvetin huonosti apk:n vuotosuojakaukalosta eikä kyllä saletisti olisi pitänyt vettä ollenkaan. Itse väänsin sentään vähän paremman Ikean tiivistenauhan kera. :ROFLMAO: Ei sillä, ettäkö siihenkään kamalasti luotan, mutta toisin kuin edellinen hässäkkä, tätä sentään pääsee vilkaisemaan helposti, että lainehtiiko siellä kenties.

Ajjumalauta. Kuvia tai jotain muuta materiaalia lissöö!

Ja mikä väri?

Audi A6 Bsn Sport 3.0 V6 Quattro.

FE42036B-38AF-4276-B670-A9A3DE5329DD.webp

Kova penkki autossa ei ole mitenkään tae kovalle penkkitulokselle salilla! Täällä pakkiksella Audit on niin kovassa huudossa, että olen miettinyt mahtaako se tuosta johtua? Itseä aina kirjaimellisesti hiertänyt koeajossa Audeissa liian kova penkki. Muuten ovat kyllä kelpo autoja.

Kova penkki autossa ei ole mitenkään tae kovalle penkkitulokselle salilla! Täällä pakkiksella Audit on niin kovassa huudossa, että olen miettinyt mahtaako se tuosta johtua? Itseä aina kirjaimellisesti hiertänyt koeajossa Audeissa liian kova penkki. Muuten ovat kyllä kelpo autoja.
Mulla on niin lihava anus, että kirkon jakkarakin menee.

Tää nyt on tämmöstä hassunhauskaa myötäelämistä vaan. No Hard feelings.
Ei sillä, etteikö tässä olisi tullut jokusen kerran mietittyä, että mitä uusi ostaja tuumaa, kun tekee ostopäätöksen kalustetusta asunnosta ja sitten kun tulee tyhjään kämppään, huomaakin ne kaikki röpelöt seinissä, irvistävät lattialistat, erikoisen virityksen jolla eteisen kynnys saatiin korotettua oikeaan tasoon jne. :D (huom, talon rakentaneet ammattilaiset olivat käyttäneet ko. hommaan muovimaton palasia kasattuna päällekkäin, joten päättelimme, ettei se ole niin nöpönuukaa. Eikä se haittaa, jos se vähän silti lompsuu.)

Söin muuten sipsejä ja beben. #morkkis #lihavaolo

Mulla on niin lihava anus, että kirkon jakkarakin menee.

Ite enempi kerään rasvat keskivartaloon, luiseva aunus tykkää pehmoisista penkeistä. Amerikan autoissa on kuulemma malleja joissa etuistuin kääntyy ovea kohti sähköllä sillä tavalla että ylipainoisen kuljettajan on helpompi kömpiä autoon ja siitä ulos. Mahtaako noissa olla tuota toimintoa myös pelkääjän paikalla? Missäköhän autoissa tällainen toiminto olisi? En kysele itselleni niinkään vielä, mutta faijalla selkärankareuma sen verran paha että auttaisi varmaankin. Alkaa kohta menemään yli minuutin että pääse autoon tai ulos sieltä, melkoista ähellystä. Vois tuollainen amerikanrauta kääntyvillä penkeillä olla hyvä?

Ei sillä, etteikö tässä olisi tullut jokusen kerran mietittyä, että mitä uusi ostaja tuumaa, kun tekee ostopäätöksen kalustetusta asunnosta ja sitten kun tulee tyhjään kämppään, huomaakin ne kaikki röpelöt seinissä, irvistävät lattialistat, erikoisen virityksen jolla eteisen kynnys saatiin korotettua oikeaan tasoon jne. :D (huom, talon rakentaneet ammattilaiset olivat käyttäneet ko. hommaan muovimaton palasia kasattuna päällekkäin, joten päättelimme, ettei se ole niin nöpönuukaa. Eikä se haittaa, jos se vähän silti lompsuu.)

Söin muuten sipsejä ja beben. #morkkis #lihavaolo
Loppujen lopuksi se yleisilme ratkaisee. Kukaan ei katsele, miten se kermakuorrutus on toteutettu. Paitsi tietty jos näytölle eksyy joky meistä offarin kaikkitietävistä.

Audi A6 Bsn Sport 3.0 V6 Quattro.
Vastaavalla farkulla painellut alpeille ja päk. Osa repsikassa, osa takana nukkuen ja osa matkasta ajaen. On kyllä komea auto.

Boksi katolla ja auto täys kuormaa. Keskivauhti 160 autobahnalla ja kulutus aivan mitätön. On kyllä komee kone ja vääntää maukkaasti. Tehty saksan nopeuksille ja sen kyllä huomas.

Toista se oli, kun ajoi vastaavan reissun alkupään 90-luvun transitilla. Rekat meni ylämäessä autobahnalla ohi ja ite niistä suorilla.

Back
Ylös Bottom