Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ressihän on kantava voima. Ihminen mitään tekis ilman sitä, sitä ei saa hävittää, se pitää valjastaa.

Onhan tuolla kadulla noita jotka on päättänyt elää välittämättä mistään, välittämiseen liittyy vähän ressiä.

Pitäisiköhän sitä ruveta yhteen miehen elämän vaativimmista urakoista, uusien kaiuttimien valintaan.

Onhan nuo -94 ostetut vielä ihan hyvässä hapessa, mutta keski-ikä vaatii uhrauksia.
No nyt, vaikka itse en vielä etes omista, niin tässä:

Suoraan pari. Nämä minä hankin, kun raaskin. Saa säädettyä luukkuun kuin luukkuun mikrofoonin avulla.
GENELEC 8330APM + GLM DSP-KAIUTINPAKETTI - HifiStudio

Yuutuubissa selitetty:

View: https://www.youtube.com/watch?v=dLXuifil_GY

Ressihän on kantava voima. Ihminen mitään tekis ilman sitä, sitä ei saa hävittää, se pitää valjastaa.

Onhan tuolla kadulla noita jotka on päättänyt elää välittämättä mistään, välittämiseen liittyy vähän ressiä.
Eikun se on intohimo

Joka pitää valjastaa

Sanoi Jari

Jarilla on ajatusta sanomisissaan.

Jarin oppiin haettiin "kesätyöntekijöitä". Vuoden pesti.

Väärä suunta, tsadi. Muuten ois voinut hakea.

Kohta tullee taas hiihtoa! Saapa nähä mite pahasti tänään vituttaa.

Muutaman tunnin seisoskellut lyijyliiveissä. Vielä puuttuu muutama tunti sisätautien omatoimista seuraamista. Hirveän työlästä kävellä jonnekin sihteerin kansliaan varaamaan vuoroa johonkin.

Minun elmään ei ainakaan muiden menestys/menestömättömyys vaikuta

aamulla töihin, kävin/miten/kävi

Nyt invis sit jäähylle. Työstä.
Nyt vasta ne hommat alkaa! Tässä painoin yhden raamit kaulassa päivystyksen normihommien kyytipojaksi ja huomiselle työkuorma 112% ja tekijöitä oli kuulemma noin 68%. Siitä voi äkkiseltään kalkuloida kuinka monen pitää painaa tuplavuoroa, sentäs tarjoilevat ihan hyviä korvauksia noista. Itse sanoin toki notta: en vitussakaan tee.

Back
Ylös Bottom