Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt, vaikka itse en vielä etes omista, niin tässä:Pitäisiköhän sitä ruveta yhteen miehen elämän vaativimmista urakoista, uusien kaiuttimien valintaan.
Onhan nuo -94 ostetut vielä ihan hyvässä hapessa, mutta keski-ikä vaatii uhrauksia.
Eikun se on intohimoRessihän on kantava voima. Ihminen mitään tekis ilman sitä, sitä ei saa hävittää, se pitää valjastaa.
Onhan tuolla kadulla noita jotka on päättänyt elää välittämättä mistään, välittämiseen liittyy vähän ressiä.
Oli oli, mutta ei kuulemma tykännyt kun siellä oltiin niin vastakarvaan niin vastakarvaan...Muuten
Oliko irma joka kävi siellä naturistijoogassa
Muutaman tunnin seisoskellut lyijyliiveissä.
Nyt vasta ne hommat alkaa! Tässä painoin yhden raamit kaulassa päivystyksen normihommien kyytipojaksi ja huomiselle työkuorma 112% ja tekijöitä oli kuulemma noin 68%. Siitä voi äkkiseltään kalkuloida kuinka monen pitää painaa tuplavuoroa, sentäs tarjoilevat ihan hyviä korvauksia noista. Itse sanoin toki notta: en vitussakaan tee.Nyt invis sit jäähylle. Työstä.
Maalaat vähän tikku-ukkoja kotosalla vastapainoksi.Itse sanoin toki notta: en vitussakaan tee.
Sydänhommeleita
Hyvä, hienoa. Söin samalla pullaa, johtukohan hyvä menestys siitä. Muuten olot olivat samat kuin esim Kristan hiihdon aikana.No huh. Pronssia.