Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vaatii kyllä suurta tahdonvoimaa etten osta ben&jerryn jätskiä, kun on tarjouksessa 3prk 10€... yyyyyyyh
47 euroa kipale on ostotoimari Unileverin osakkeista, ennen kuin olen omistaja en syö! Liian koukuttavaa haluan edes osinkot takasin jos kerta addiktoidun.
Senkin sosiaalidemokraattiEn oikein ymmärrä vieläkään, mutta ei kai tarttekaan.
Nonni, itsehän olen tässä lomalla sikaillessa vaan lihonut ja sen kunniaksi ostin olkkariin uuden 75" töllöttimen, niin on kivempi löhötä
47 euroa kipale on ostotoimari Unileverin osakkeista, ennen kuin olen omistaja en syö! Liian koukuttavaa haluan edes osinkot takasin jos kerta addiktoidun.
Olen käynyt. En aio omistajaksi.hehe, omistan tokmannia vaikka en ole muistaakseni ikinä piipahtanu ko.yrityksen tiloissa
ohi olen ajanut useasti, se saa piisata
pyydän, pidetään kuitenkin keskustelu asiallisenatokmanni
Oli juotavaa. Ei enään muista oliko erityisen, mutta oli.Huomenna tulee hampit kylään
![]()
@Joxuz taisi jo testata tämän, viimeistään sunnuntaina tulee arvostelu myös täältä.

Niin siis hampit tuo kyllä omat juomat mukanaan.
"Olis tämmöstä tummaa olutta, haluatko maistaa"
Arvaa
Arvaisin, että verottajaa ei kiinnosta. Tiedän immisiä jotka pyörittää käytännössä autokauppaa / huoltamoa, mutta yksityisenä. Ja niitä autoja haetaan esim länsinaapurista, korjataan ja myydään täällä.Sanoppa muuten @Joxuz kun olet niitä koulujakin käynyt... Jos hankin MB Tracin jossa motti vähän savuttaa, maksan siitä esim 20k.
Tämän jälkeen ilta- ja pyhähommina kunnosta sen entiseen loistoonsa johon käytän esim 15k
Sitten myyn laitteen Saksaan, ja Horst kaivaa lederhosenien taskusta maksuksi esim 75k
Mitään yritystä/toiminimeä ei ole, eikä sen vuoksi mitään kirjanpitoakaan. Kaikki kuititkin hävinnynnä.
Alkaako verottaja kyselemään? Ja jos alkaa, niin levittelenkö vaan käsiä kuin italialainen potkupalloilija ja totean että myin vanhan raktorin Saksaan.
Toisin sanoen homma ei ole mitenkään mahdoton toteuttaa, vaatii vaan lisää huolellista suunnittelua.Luovutusvoitot eri asia kämpissä kuin muussa omaisuudessa/tavanomaisessa omaisuudessa. Maksamaan joutuu ja koskee yksityisiäkin ellei pysty pimittämään tai kukaan ei narauta. Pitäis lisäks käteisellä ottaa rahat, ettei pankki huutele epämääräisistä tuloista.
Seeker joutuu maksamaan voitosta sen n. 30-35 vai mitä se oli prossaa veroa. Ja kun ei kuitteja niin tottakai voittoa on tullut 75.000 eskoa verottajan mukaan. Kaupan päälle vielä kymmenen vuotta linnaa.
Luulitko, että amk:ssa olisi ihmiset jotenkin erilaisia?Joskus tuntuu, että olisin taas ammattikoulussa.
Olen itse käynyt peruskoulun, kirjoittanut ylioppilaaksi, amk:n ja yliopiston (toki vain maisteriksi asti).