Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olohuoneessani haisee ikäänkuin viski - varsin epämiellyttävä ja nenää polttava haju, anteeksi vain viskinystävät. Paikallistin hajun tulevan eräästä banaanilaatikosta, johon olemme pakanneet mausteita, riisiä, ym. keittiön kamaa tieltä pois. Kukaan täällä ei todellakaan juo viskiä eikä tuossa laatikossa siis pitäisi olla viskiä. Selittäkää.

E. Laatikko on siis muun kaman alla ja olen vain työntänyt nenäni sen rei'istä sisään ja tehnyt hajuanalyysia. En pääse katsomaan sen sisään purkamatta kaikkea muuta päältä. Haiseeko esim. jokin myrkyllinen homelaji tunnetusti viskiltä?

No asbestihan se siellä laatikossa, pitihän se arvata. Homeinen asbesti, jossa on hometta, jossa on asbestia.

Oletteko muuten tietoisia Sonyn pimeästä puolesta?
sony.webp

No asbestihan se siellä laatikossa, pitihän se arvata. Homeinen asbesti, jossa on hometta, jossa on asbestia.

Oletteko muuten tietoisia Sonyn pimeästä puolesta?
katso liitettä 153179
Ei kun siellä lattiassa ne on, laatikko on estänyt kosteuden vapaan poistumisen lattiasta jonka vuoksi sieni on villiintynyt ja saattaa huomenna olla keittämässä aamukahveja ennen teitä.

Ei kun siellä lattiassa ne on, laatikko on estänyt kosteuden vapaan poistumisen lattiasta jonka vuoksi sieni on villiintynyt ja saattaa huomenna olla keittämässä aamukahveja ennen teitä.
Mutta laatikko on sohvalla. Tarkoittaako se, että koko sohva on homeessa, ja lattia ja betoni sen alla?

Olohuoneessani haisee ikäänkuin viski - varsin epämiellyttävä ja nenää polttava haju, anteeksi vain viskinystävät. Paikallistin hajun tulevan eräästä banaanilaatikosta, johon olemme pakanneet mausteita, riisiä, ym. keittiön kamaa tieltä pois. Kukaan täällä ei todellakaan juo viskiä eikä tuossa laatikossa siis pitäisi olla viskiä. Selittäkää.

E. Laatikko on siis muun kaman alla ja olen vain työntänyt nenäni sen rei'istä sisään ja tehnyt hajuanalyysia. En pääse katsomaan sen sisään purkamatta kaikkea muuta päältä. Haiseeko esim. jokin myrkyllinen homelaji tunnetusti viskiltä?

Rienausta (n)

Saattaapi ne banannaniniloiden esterit reagoida maustehien kanssa. e: Tai siis yhdistyä nenässä...eikös banaanissa ollut jotain erityistä mitä hyödynnetään laajemminkin?

Tai sitten niitten kuppasien ulkomaalaislaatikoiden mukana vaan leviää jotain hallusinaatiohämähäkkejä, jotka käy pureskelemassa ihmisiä öisin.

No minä sen laatikon sitten kaivoin esiin ja avasin, ja nuuhkin sisällön läpi eli pastat, riisit ym. Ei niistä mikään haissut viskiltä. Sen sijaan ilmeisesti laatikoiden pahvi itsessään vissiin löyhkää.

Banaaneita kai kypsytetään eteenillä, mutta liekö sitä enää laatikoissa jäljellä, kun nämä ovat olleet meillä jo kuukausia. Eteeni muutenkin taitaa olla hajutonta, tai mistäs minä tiedän. En ole mikään eteenin imppaaja.

Eikä ole tämä sohva haissut perunakellarilta, se oli jonkun muun sohva.

E. Netti tietää, että ei eteeni olekaan hajutonta. No, joka tapauksessa, kumma että se nyt olisi alkanut haista.

No minä sen laatikon sitten kaivoin esiin ja avasin, ja nuuhkin sisällön läpi eli pastat, riisit ym. Ei niistä mikään haissut viskiltä. Sen sijaan ilmeisesti laatikoiden pahvi itsessään vissiin löyhkää.

Banaaneita kai kypsytetään eteenillä, mutta liekö sitä enää laatikoissa jäljellä, kun nämä ovat olleet meillä jo kuukausia. Eteeni muutenkin taitaa olla hajutonta, tai mistäs minä tiedän. En ole mikään eteenin imppaaja.

Eikä ole tämä sohva haissut perunakellarilta, se oli jonkun muun sohva.
Just meinasin tohon puuttua, eteeniä erittää mm. omena ja kaasu itsessään on hajuton ja sillä kypsytetään mm. banaanit jotka tulee raakana Suomeen.
Tuon vuoksi omput ja banskut kannattaa pitää kaukana toisistaan.

Just meinasin tohon puuttua, eteeniä erittää mm. omena ja kaasu itsessään on hajuton ja sillä kypsytetään mm. banaanit jotka tulee raakana Suomeen.
Tuon vuoksi omput ja banskut kannattaa pitää kaukana toisistaan.

Muistaakseni myös tomaatti kuuluu erittäjiin?

Saako mennä nukkumaan. Äärimmäisen tärkeisiin työtehtäviin lukeutuu tänään vielä jonkun onnettoman otuksen perärauhasten tyhjennys, tää puolikoomassa nuokkuminen ei jotenki tunnu sen arvoiselta. Vaikka tokihan mä työstäni tykkään.

Back
Ylös Bottom