Tuskin yleisökään tietää mitään.
Joo ei tiiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin yleisökään tietää mitään.
Olen käyttänyt vaelluksilla gorekenkiä viimeiset parikymmentä vuotta enkä enää muihin vaihda. Ainoa muutos on ollut nilkkapituisten raskaiden kenkien vaihtuminen varrettomiin, kevyisiin ns. lähestymiskenkiin. Hiostavat vielä vähemmän kuin varrelliset.Jos kovissa vetisissä oloissa menis, että mahdollisuus jonkinlaiseen pludaamiseen on suuri (vesi varresta sisään), paljon ylityksiä jne eli tarttee ottaa kenkää pois yhtenään ja ei tupayöpymisiä, että kuivattelu ei helppoa, niin ehkäpä sitten... Aika sissimeininkiä pitäis olla. Tietty joillain jalka voi myös hikoilla niin paljon että aiheuttaa ongelmia?
Itsellä hikoilu on paidan kanssa ongelma, mulla ollu aina goreton takki ja sitten pieni sadetakki, joka päälle vaan jos ihan tosissaan sataa. Vettä saa sataa jonkun verran ja jonkun aikaa että alupaita tulee märäksi, hikoillen saan paljon helpommin sen märäksi ja gore takki ahistaa. Jaloissa ei gore ahista kun on puuvillasukat ja oikea mitoitus.
Ja heti perään naaman päällä.39 punnerrusta puoleen minuuttiin meni. Selitellään heikkoa tulosta sillä, että eilinen salilla tehty penkki tuntui. Ja MF istui selän päällä.
Jes. Tein presentaation aiheesta mistä en mittään tiiä. Pidän huomenna yleisölle. Onneksi tästä maksetaan.
Ja niitä on montaKauhian pitkiä sanoja.
Ja niitä on monta![]()
Olen käyttänyt vaelluksilla gorekenkiä viimeiset parikymmentä vuotta enkä enää muihin vaihda. Ainoa muutos on ollut nilkkapituisten raskaiden kenkien vaihtuminen varrettomiin, kevyisiin ns. lähestymiskenkiin. Hiostavat vielä vähemmän kuin varrelliset.
Sadetakki ja -lahkeet minulla ovat gorea tai muuta vedenpitävää, muuten perusvaatetus on hyvin hengittävää ja kohtuudella tuulta pitävää puuvillapolyesteriä (G2000 yms.), vahattuna olosuhteiden mukaan. Sadevaatteet toimivat tunturissa tuulensuoja-asunakin kovemmalla tuulella.
Oho.Olli otti ja lähti
Mulla on yhdet sellaiset kengät, jotka valmistaja luokittelee raskaan vaelluskengän ja kevyen vuorikiipeilykengän välimuodoksi. Niillä pärjää todella pahassa kivilouhikossa rinkka selässä ilman pelkoa nilkan nyrjähtämisestä. Niiden kanssa tahtovat minulla takareidet kuitenkin kipeytyä ihan kenkien painon takia. Rautaakin niissä on niin paljon, että lentoasemalla ei ne jalassa pääse metallinpaljastimen läpiJoo keveähköt ja suht pehmoiset gore jalkineet. Vartta pikkusen ettei roiskevesi ja risut mee nilkasta sisään. Joskus Meekolta Kilpisen kylälle seuraan löyttäytyi herrasmies jonka kanssa taival mentiin, kovasti kehui pohjasta teräsvahvistettuja kenkiään, sai kuulemma rauhassa länttästä jalan kiven kuin kiven päälle. Lopussa oli aika tuskainen "jokainen askel sattuu" piti alkaa ihan huolta kantamaan että pääsee perille. Eli mun mielestä ei kannata överiks vetää jalkineen raskauden ja suojaavuuden kannalta myöskään. Jos et ikinä käyttäis vapaa-ajalla, nin ei varmaan kannata vaelluksellakaan semmosia olla.
Tämä lause on järkeenkäypä. Jäi vielä auki, että jäihän Yö sitten ns. hyllyyn kun aloit ymmärtää?Opin kuitenkin kuuntelemaan Yötä jo ennen kuin ymmärsin musiikista mitään.
Ilostutankin miestä usein sillä, että kotona soi Antti Tuisku!Tämä lause on järkeenkäypä. Jäi vielä auki, että jäihän Yö sitten ns. hyllyyn kun aloit ymmärtää?
No mutta vähän kevennystä synkkyyteen...
Ilmankos sillä on tarve ronkkia pakoputkia.Ilostutankin miestä usein sillä, että kotona soi Antti Tuisku!