Salin jälkeinen virtsaneritys

onko muilla samaa vaivaa, että noin 2h salin jälkeen pitää juosta 15min välein kusella?

Olen yrittänyt etsiä tietoa, mistä tämä johtuu, mutta huonoin tuloksin.

Voiko syydä olla glykogeenivarastojen tyhjentyminen ja sitä kautta nesteen poistuminen vai mikä on syynä?

Samankaltaisia juttuja joo. Ei nyt kuitenkaan vartin välein, mutta huomattavasti normaalia enemmän. Jopa yöllä herää kuselle.

Se mitä ite arvelen on se, että puntilla tulee juotua litran verran ja siihen päälle palkkari, noin puoli litraa. Normaalisti tulee juotua tosi vähän päivän mittaan, varmaan aivan liian vähän.

Jopa yöllä herää kuselle.
.
Mä herään aina yöllä kuselle! :ROFLMAO:
Paljos porukka nauttii sitä protskua treenin jälkeen? Itsellä liika proteiini kusettaa 24/7.
Mutta 5-kymppinen nyt juoksee kusella muutenkin vähän väliä.

Minä juon tunnin mittaisen treenin aikana vettä max neljä desiä. En kyllä paljon hikoilekaan. Palkkarin teen valmistusohjeen vastaisesti vain yhteen desiin vettä. Ei tarvitse treenin jälkeen rampata kusella sen useammin kuin muulloinkaan (ottaen huomioon mitä brilleaux tuossa totesi viiskymppisistä).

Normaalisti puntti ei vaikuta itsellä mitenkään kusen eritykseen mutta jalkatreenin aikana vaikka juo sen 1.5 litraa nestettä niin seuraavat kunnon kuset tehdään kyllä aamulla. Kaikki neste kerääntyy vissii jalkoihin ja alkaa vasta aamulla kiertämään :D

Back
Ylös Bottom