Cbb_Jarno
VIP
Lihan paksuudesta en kyllä tiedä mutta kiitoksia kehuista.Tekniikat on kyllä viimeisen päälle. Se näkyy tuossa lihan paksuudessa heti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lihan paksuudesta en kyllä tiedä mutta kiitoksia kehuista.Tekniikat on kyllä viimeisen päälle. Se näkyy tuossa lihan paksuudessa heti.
Paljon sulla oli kyykky ennätykset tuolloin 68 kilosena ?No ei noi kovia tuloksia silti ole niissä massoissa missä Utti oli. Itse sain natikkana penkistä 3x160kg oman painoni ollessa 68kg. Mulla on jäänyt vain kuva, että Utti selkeästi suoraan sanottuna vihasi penkkipunnerrusta siinä perinteisessä muodossa. Voin toki olla väärässäkin.
Huh! Tällaiset kehut vetää aina sanattomaksi!Sählynpelaajasta kunnon sonniksi! Jarnolla on kyllä omaan silmään esteettisin kroppa, mitä on vastaan tullut.
Kiitos todella paljon!! 
Taisi olla kyykky huonompi ku penkkiPaljon sulla oli kyykky ennätykset tuolloin 68 kilosena ?
No ei noi kovia tuloksia silti ole niissä massoissa missä Utti oli. Itse sain natikkana penkistä 3x160kg oman painoni ollessa 68kg. Mulla on jäänyt vain kuva, että Utti selkeästi suoraan sanottuna vihasi penkkipunnerrusta siinä perinteisessä muodossa. Voin toki olla väärässäkin.
Onhan se Nyyssölä ainakin 4x180 penkannut ja eiköhän sieltä vieläkin tuo tulis jos sitä maksimivoimaa alkaisi kaivamaan esille.Itse kyllä aina kadehtien katsellut utin tuloksiakin ja tästä insproituneena yrittänyt saada perusliikkeissä kuormaan lisää kiloja pikkuhiljaa.. Mutta täytyy todeta että tässä muutaman kuurittelun jälkeen ja lukuisien bulkkausten jälkeen edelleenkään en ole päässyt samanlaisiin tuloksiin..Täytyy todella ihmetellä nyyssölän kaltaista "friikkiä" kun tuollaisia rautoja kolistellut jo natikkana! Jännä ettei ne tulokset ole tuosta taineet muuttua vuosien saatossa siltikkään enää parempaan suuntaan vaikka ollaan kreatiinin sijaan lisätty voisilmää puuroon?
Aina ollut todella huono pitämään mitään ihmeempiä kevennyksiä ja toisaalta tosi harvoin on tuntunutkaan siltä että tarvisi pitää. Tilanteen mukaan kuitenkin otan ylimääräisiä lepopäiviä. Mulla ei ikinä ole ollut myöskään tarkkaa suunnitelmaa että "tällä viikolla pitää tehdä näin ja näin monta treeniä" yms. Vaan meen sillä päiväkohtaisella fiiliksellä.Mites Jarno on pitänyt kevennyksiä / kevyitä viikkoja? Tuleeko pidettyä säännöllisesti?
Silloin kun tein tuplatreenejä niin ns. kevennyksenä mulla toimi se että treenasinkin viikon tai kahden ajan vaan kerran päivässä.
Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Ne ketkä on mun kanssa treenannut tai nähneet mun treenejä voi itse päättää mitä mieltä ovat siitä kuinka kevyesti sitten treenaan. Kun yksilöitä ollaan niin treenitausta vaikuttaa sekä henkilön palautumiskapasiteetti kuinka niistä treeneistä palautuu. Sitä palautumiskapasiteettia pystyy jokainen ihminen myöskin kehittämään.Mitä mieltä oot siitä, kun sanotaan että jos ei kevennyksiä tarvitse, niin silloin kannattaa miettiä treenaako tarpeeksi kovaa? Tuleeko muuten nykyään tehtyä vielä tuplatreenejä?
Joo, olen saanutkin tästä "lahjakkuudesta" kuulla usein kommenttia kun on jengiä jotka edes myrkyillä ei siedä mun treeni määriä.Oot kyllä siltikin urheilutaustoista huolimatta luonnonoikku siinä, että harvan elimistö sietää pidemmän päälle stressiä tuossa määrin menemättä nurin. Stressitekijähän se intensiivinen fyysinen rasituskin on. Mutta tietenkin kannattaa treenata niin paljon kuin palautumiskapasiteettinsa rajoissa pystyy. Ei olis millään myrkyillä mahdollista omalla kohdallani vaikka koko ikäni urheillut ja suurimmaksii osaksi kilpaa aina jossain lajissa tai monessakin. Pl. viimeiset 5 vuotta. Vähemmälläkin oli henki lähtee, intensiivisesti kyllä tein minäkin silloin ainakin omalla mittapuulla. Mutta eipä nuo ylilyönnit vahingossa eikä yhdessä yössä tapahdu. Joten, jos kuuntelee kehon signaaleja niin pelätä ei kannata vahingossa ylirasittuvansa. Jos ruoka ja uni maistuu normaalisti, niin raiteilla vielä ollaan.
Tai ovat ainakin tulleet tulleet poikkeuksellisella nopeudella takasin.