MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Et oo hävinnyt yhtään vääntöä, huudat ja katoat, oot cbb jarno,ilmestyt laumasi kanssa vain nöyryyttämään.
Muuta mun ei sulle tarvi sanoa, moro!
Nyt meni kyllä ohi tää sun vastaus ihan täysin. Mulla ei tietääkseni ole mitään "laumaa" enkä myöskään ole ilmestynyt vain nöyryyttämään. Olen todella pahoillani jos koit tuon kysymyksen nöyryytykseksi. Kuulostaa vaan todella kummalliselta jos sanot että aloittelijan pitäisi alusta asti tehdä penkkiä runkkupenkkinä ja sitten "ajan kanssa oppii pitämään perseen penkissä". Eiköhän se järkevin olisi opetella ne tekniikat kunnolla jolloin myöskin loukkaantumisriski pienenee. Noilla runkkupenkeillä kun nimenomaan liian moni aloittelija sekä kokenutkin treenaaja on paikkansa hajottanut ja siihen on monilla loppunut se penkkaaminen ja joillakin se salilla käyminen jäänyt sitten kokonaan pois.

Kyllä se munkin korvaan oudolta kuulostaa. Ainoa perse ilmassa kikan, minkä mä olen joskus ihan käyttökelpoiseksi todennut on se, että perse hieman ilmaan, tanko telineistä ja perse takaisin penkkiin ja sitten sarjaa puskemaan. Pointti on saada paine olkapäille, jolloin asento ei leviä niin helposti tankoa telineistä ottaessa.
Juuri tämä. Itsekin käytän isommissa raudoissa tätä että nostaessa tankoa telineistä nostan perseen ja kun asento on valmis niin perse laskeutuu takaisin penkkiin.

Itse en kyllä ymmärrä laisinkaan tuota Jarnon käyttäytymistä. Miksi ihmeessä pitää tulla tänne Antonin ketjuun kertomaan henkilölle x perjantai iltana että hän ei voi tuntea penkkiä rinnassaan jos pitää persettä ylhäällä vaikka henkilö x sanoo penkin tuntuvan rinnassaan. Noh, kai mitä vaan voi sanoa ja kaiken tietää kun on kerran käynyt lavalla...
Rauhoitu nyt taas. Se luetun ymmärtäminen olisi sulla jälleen kerran taas paikallaan. Mä en ole väittänyt että "ei voi tuntea penkkiä rinnassaan jos pitää persettä ylhäällä". Luepa se tekstini uudelleen niin ehkä ymmärrät että kyse oli aivan eri asiasta. Kumman moni (ainakin tykkäyksien ja yhden kommentin perusteella) ymmärsi pointin.

Ps. Oon mä siellä lavalla enemmänkin kuin yhden kerran käynyt. Enkä ole esittäytynyt myöskään kaikki tietäväksi.

Onko tämä Jarno.Tiilikainen nyt tuon Antonin toinen nicki vai mitä? Tuntuu kaveri tietävän kovin paljon Antonin tekemisistä ja buffaus on niin räikeää, että jos näitä tekstejä ei Anton kirjoita itse tai yhdessä Tiilikaisen kanssa, niin kyllä Antonin tulisi olla huolissaan tästä Tiilikaisesta... joku yö Anton herää ja Tiilikainen istuu sängyn ääressä ja katselee kuinka rupikonna palautuu.

Eiköhän tuo ole joku liian intohimoinen fani tai jotain sinne päin? Ei kaikki kotona. Sais Anton olla melko jakomielinen, kun videoilla käyttäytyy asiallisesti ja netissä taas näin.

Ps. Kannattaisiko itse hoitaa tuo videoiden jakaminen, jos yhtään kiinnostaa millä tavalla se tehdään. On meinaan aika korkealentoisia nämä "mainostekstit" tällä hetkellä.

Juuri tämä. Itsekin käytän isommissa raudoissa tätä että nostaessa tankoa telineistä nostan perseen ja kun asento on valmis niin perse laskeutuu takaisin penkkiin.

Tämä on ainut järkevä tapa ottaa olkapäiden kannalta isompi rauta telineestä, jos ei ole kaveria takana keventämässä painoa käsille.

herniated-disc-adam.webp Selkä kaarelle,perse ylös,rautaa niin paljon ku vaan pystyy ja morjens välilevyt!selkä.webp

Ihan hienoa tuo väärinymmärtämisen taito. Ensinnäkään, en tunne ketään kellä olis pena rikkonut välilevyt. Minäkin ymmärrän nyt väärin, laitappa ekaa kertaa penkkaava nostamaan jalat ilmaan ja 100kg tankoon. Se on morjens penkkaajalle ja kaikille 10metrin säteellä.

Ei kannata erikoistua bodybuildinggiin heti jos ei tiedä salista viel vittuakaan. Siel on sellanen keskitien kuntopenkki prkl.

Ihan hienoa tuo väärinymmärtämisen taito. Ensinnäkään, en tunne ketään kellä olis pena rikkonut välilevyt. Minäkin ymmärrän nyt väärin, laitappa ekaa kertaa penkkaava nostamaan jalat ilmaan ja 100kg tankoon. Se on morjens penkkaajalle ja kaikille 10metrin säteellä.

Ei kannata erikoistua bodybuildinggiin heti jos ei tiedä salista viel vittuakaan. Siel on sellanen keskitien kuntopenkki prkl.
Mä nyt ainakin toivoin sitä, että olisit kuvaillut että mitä sillä penkkityylilläsi tarkoitit. Tähän astisista kuvailuista en ole oikein saanut kiinni kuin, että voiman loppuessa perse nousee ja se on mielestäsi ihan ok? Tämäkin nyt vain oletus.

Mä nyt ainakin toivoin sitä, että olisit kuvaillut että mitä sillä penkkityylilläsi tarkoitit. Tähän astisista kuvailuista en ole oikein saanut kiinni kuin, että voiman loppuessa perse nousee ja se on mielestäsi ihan ok? Tämäkin nyt vain oletus.

Otetaan tukeva asento joka pitää alusta loppuun samana, ei väliä vaikka pyrstö vähän ilmassa. Ei niin isoa kuormaa tietenkään et perseellä paiskotaan sitä rautaa ilmaan.

Otetaan tukeva asento joka pitää alusta loppuun samana, ei väliä vaikka pyrstö vähän ilmassa. Ei niin isoa kuormaa tietenkään et perseellä paiskotaan sitä rautaa ilmaan.
Miksei voisi ottaa tukevaa asentoa niin, että jalat puristetaan penkkiä vasten, jolloin se persekin pysyisi helpommin penkissä?
Toki toikin kuulostaa paljon paremmalta, kuin mitä oletin.

Mistä moinen negaatio? Ihan hyvää hyvyyttäni autan Antonia jotta hän saa näkyvyyttä. Ei sen ihmeellisempää. Body-scene tarvitsee oikeita naturaaleja roolimalleikseen eikä mitään fake nattyjä mitä scene on täynnä. Ja en ole Anton itse, vaikka täällä jengi niin spekuloi. Miksette ihmettele että muuan K postailee kaiken maailman bodareitten videoita joka ketjuun eikä tyyliin itse edes käy salilla...
Mitä negaatiota tuossa mun viestissä oli? Epäilin, että olet itse Antoni, kun buffaat niin saakutisti noita videoita. Jos et ole Antoni itse niin joku sen kaveri tms. Mutta jos Antoni on sulle tuntematon muuten kuin youtubesta, niin tuollainen "fanitus" ei kyllä ole normaalia kuin joillekin lapsille ja stalkkerille...

Miksei voisi ottaa tukevaa asentoa niin, että jalat puristetaan penkkiä vasten, jolloin se persekin pysyisi helpommin penkissä?
Toki toikin kuulostaa paljon paremmalta, kuin mitä oletin.

Niin, sitä persettähän ei vaadita pitämään penkissä muutakuin koulussa ja kisoissa. Mun vaivoille ja välityksille toimii paremmin se että asento on vähän perse ilmassa, oon tajunnut sen ihan hiljattain, teen kuitenkin hallitusti vaikka se asento näin on. Ootte oikeessa, hyvähän se on opetella pitää penkissä.

Niin, sitä persettähän ei vaadita pitämään penkissä muutakuin koulussa ja kisoissa. Mun vaivoille ja välityksille toimii paremmin se että asento on vähän perse ilmassa, oon tajunnut sen ihan hiljattain, teen kuitenkin hallitusti vaikka se asento näin on. Ootte oikeessa, hyvähän se on opetella pitää penkissä.
Ihan OT kannattaa kokeilla alaviistopenkkiä, mikäli mahdollista. Tuossahan on periaatteessa sama kulma. Mun vaivoille paras versio penkkipunnerruksesta.

Mun mielestä voi pitää asentonsa millasena vaan, kunhan se pysyisi suht samana liikkeen ajan. Se, että opettelemalla opettelee nostamaan persettä jotta saa painon lähtemään vauhdilla rinnalta on mielestäni hieman typerää.

Voihan siihen rinnalle laittaa lankun tai esim. jotain joustavaa materiaalia, jos tarkoitus on moinen.

katso liitettä 152875 Selkä kaarelle,perse ylös,rautaa niin paljon ku vaan pystyy ja morjens välilevyt!katso liitettä 152874
Ei pidä paikkaansa. Penkissä käytetty paino ei kohdistu välilevyihin.

24brlo4.jpg

Jos penkki tuottaa ongelmia alaselän kanssa johtuu tämä yleensä jo omistamastasi vaivasta.

Enemmän kaarta on myös yleensä turvallisempi niille olkapäille jotka penkissä voivat jopa loukkaantuakkin ja persettä nostamalla sitten tätä voidaan vielä "huijata" lisää. Huom en suosittele ketään nostamaan penkissä persettä.

Tässä vielä linkki CWS mielipiteeseen asiasta jos mun pakkis krediitit ei riitä vielä omaan mielipiteeseen:

Jalkapohjat lattiaan niin voimalla ku pystyy,selkä kaarelle kuin jousipyssy,hartiat kiinni penkkiin ja sit perse vispaa lambadaa.OK.

Ei tästä kyllä mitään esimerkkiä kannata ottaa,käsipainopenkissäki painot humpsautetaan alas niin nopeaa kuin mahdollista.Siitä sitten ne huojuu ja heiluukin miten sattuu ku on alas tultu mahdollisimman vauhdikkaasti ja sitten täysiä minne sattuu ylös mutta ylöspäin kuitenki..
Eikö treenissä ole mitään ajatusta oikeasti jos on tarkoitus hankkia lihaksia?
Ja tuo "suorinjaloin maastaveto",mikset työnnä takapuolta taakse kunnolla niin että se menee takareisille? Sen nimi on vain suorin jaloin,sitä ei pidä tehdä suorin jaloin kirjaimellisesti vaan pieni koukistus polvesta ja perse työnnetään reilusti taakse alas mennessä :D

Luulin että kyseessä on pitkään treenannut yksilö jolle penkki käsipainoilla on perushuttua ja joka tietää jotain ihan peruasioita lihasten kasvatusmetodeista/tekniikoista mutta erehdyin pahemman kerran.Tuosta enempää kehitystä ei ole enää ikinä tulossa jos asioita ei ajatella miten ne pitäs tehdä ja miten ei.Aloitamme pian loukkaantumiskauden,miten hoidat olka-ja nivelvaivoja eli videoita odotellessa :D Lopputulos on "Kun ne hajoaa niin koskaan niistä ei täysin terveitä tule" Tästä puhuttiin jo 1970 luvulla ja joka kirjassa sekä foorumissa mutta...

Ei tästä kyllä mitään esimerkkiä kannata ottaa,käsipainopenkissäki painot humpsautetaan alas niin nopeaa kuin mahdollista.Siitä sitten ne huojuu ja heiluukin miten sattuu ku on alas tultu mahdollisimman vauhdikkaasti ja sitten täysiä minne sattuu ylös mutta ylöspäin kuitenki..
Ja tuo "suorinjaloin maastaveto",mikset työnnä takapuolta taakse kunnolla niin että se menee takareisille? Sen nimi on vain suorin jaloin,sitä ei pidä tehdä suorin jaloin kirjaimellisesti vaan pieni koukistus polvesta ja perse työnnetään reilusti taakse alas mennessä :D

Luulin että kyseessä on pitkään treenannut yksilö jolle penkki käsipainoilla on perushuttua ja joka tietää jotain ihan peruasioita lihasten kasvatusmetodeista/tekniikoista mutta erehdyin pahemman kerran.Tuosta enempää kehitystä ei ole enää ikinä tulossa jos asioita ei ajatella miten ne pitäs tehdä ja miten ei.Aloitamme pian loukkaantumiskauden,miten hoidat olka-ja nivelvaivoja eli videoita odotellessa :D Lopputulos on "Kun ne hajoaa niin koskaan niistä ei täysin terveitä tule" Tästä puhuttiin jo 1970 luvulla ja joka kirjassa sekä foorumissa mutta...

Aina vois homostella enemmän sen tekniikan kanssa, mutta mulle toimii hyvin tämä voimapainotteisempi sjmv tekniikka missä lantio pidetään mahdollisimman lähellä tankoa ja venytystä takareisiin haetaan lantiota viemällä lähemmäksi tankoa. (Löysät pois)

Tuntuu toimivan myös eräälle nimeltä mainitsemattomalle voimanostajalle jonka takareidet ei ole jäljessä:

Back
Ylös Bottom