Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ärsyttää eniten kaikki. Teki sitten miten päin tahansa asiat niin aina on palaute negatiivisen puolella, kyllä suomalaisesta kulttuurista puuttuu kiitoksen antaminen ja arvostus. Mutta painetaan yksin projektit kuntoon, lihavana, ammattitaidottamana, laiskana ja tyhmänä.

Tuu manseen niin lähetään siiville. Mullakin dieetti menossa, niin voidaan yhdessä laihtua siipiä syöden.

Huutele nyt, kun joskus täällä käyt.

Tuu manseen niin lähetään siiville. Mullakin dieetti menossa, niin voidaan yhdessä laihtua siipiä syöden.

Huutele nyt, kun joskus täällä käyt.
Voi olla et tovi menee, taitaa olla kaikki vapaa-aika bookattu. Mutta siiville iso kyllä, jahka sinne selviydyn. (y)

E. Oli muuten tuossa tiksissä aika makee paikka, nimittäin ihan Siipiweikkojen rafla. Kaksi kertaa käväisin, enkä pettynyt. :barefoot:

Jotenkin tiesin kaksi vuotta sitten, että väsähtänyt lukkorengas ei tiedä hyvää.

LC6jYSr.jpg

Mä oon sitä mieltä että pitäisi olla oma sali meille punkeroille; ainoa asiakas kerrallaan olisit sinä itte.

E. Niin joo sitä kutsutaan kotisaliksi. :barefoot:

Mä oon sitä mieltä että pitäisi olla oma sali meille punkeroille; ainoa asiakas kerrallaan olisit sinä itte.

E. Niin joo sitä kutsutaan kotisaliksi. :barefoot:

Mistä nää yhtäkkiset itsesäälipuuskat oikein tulee :woot: Välillä treenaaminen niin siistiä ja laitetaan kuvia esille ja kohta ollaan niin lihavia ettei salillekaan kehtaa mennä (n)

Mistä nää yhtäkkiset itsesäälipuuskat oikein tulee :woot: Välillä treenaaminen niin siistiä ja laitetaan kuvia esille ja kohta ollaan niin lihavia ettei salillekaan kehtaa mennä (n)
Voi vaan arvata. Ja siis minähän laitan kuvia vaikka olisinkin lihava, ei se asiaan vaikuta millään muotoa!

Tästä tuli mieleen että itse vaihdoin toissavuonna itsekseen salilla puuhamisen crossfittiin ja siellä saattaa samaan aikaan olla treenamassa punkero +50 mamma ja hemmetin tiukassa&kovassa kunnossa oleva 25v tyyppi mutta kaikki kannustaa toisia ihan samalla tavalla eikä kenenkään tarvii tuntea häpeää kehostaan vaan uskon että lähestulkoon kaikki onnittelee toista kun tekee parhaansa. Toisaalta joskus tulee joku keulimaan niin aina tulee kovempia kavereita jotka pudottaa sen taas maan tasalle :LOL:
Siellä voi tehdä vapailla painoilla myös vaikka voima tai bodaustreenia ja saa apua tai kaveria heti kun vain viitsii pyytää ja usein myös pyytämättä.

Ajatus katkesi kaiken paatoksen keskellä mutta paras olisi pitää focus siinä omassa hyvinvoinnissa vaikka olisi pari kiloa liikaa ja olla miettimättä muiden ajatuksia itsestä koska muut ei todennäköisesti mieti sinua.

No kumma kun ei saa olla huonoa päivää ja itseironiaakin ilman että keittiöpsykologit tulee siihen ihastelemaan. :LOL:

Noh haen sitten jätskin ja meen kotiin runkkaa. On kyllä myös vitukseen ärsyttävää ja entisestään perseestä kun projisoidaan sitten tunnetiloja mitä ei alunperin ollut, mutta nyt niitä kyllä on.

View: https://www.youtube.com/watch?v=l5Me9bhVc2Q

kuinka on tullut kaiken liikunnan kanssa ihan totaalinen blokki

Silloin kannattaa vain sotia muoviukkeleilla. Tai leikkiä nukeilla, miten sen haluaa muotoilla. :sneaky:

Juu, joskus on mullakin noita kausia ettei salilla käynti nappaa. Ja silloin rötkötetään sohvalla niin kauan että alkaa taas nappaamaan.

Aissaat... Näyttää olevan kyseessä ns iso huolto.
Ei taida mennä ihan hiomalla:coffee: Pytyssä kans komeet urat. Mut helppoa kun heittää vaan uutta palikkaa tilalle.

Onko kalliskin paukku? Mistä män?
Stihl:illä 400, ebaysta 100 ihan ok osilla. Tuli varmaan sahattua liian nopeesti kylmästä kuumaks.
e: Sentään sain puun kumoon, ettei siinä kosahtanut.

Viimeksi muokattu:
Tein mä tänää maven, leuanvedot, jullet, taljat ja hauikset samalla kun kiskoin 45min korkeasykkeistä säkkitreeniä, mut perse sentää kun ei sekää ole aktiivista salikäyntiä tai kuntoa kohottavaa, vaan pitäis olla sitä tai tätä. Läskihan olen siis ihan sen takia, että vielä on suu persereikää isompi niin auttaa vain katsoa peiliin. :whistle:

Ei taida mennä ihan hiomalla:coffee: Pytyssä kans komeet urat. Mut helppoa kun heittää vaan uutta palikkaa tilalle.

Stihl:illä 400, ebaysta 100 ihan ok osilla. Tuli varmaan sahattua liian nopeesti kylmästä kuumaks.
e: Sentään sain puun kumoon, ettei siinä kosahtanut.
Ommuute yksi hienoimmista luonnon äänistä kun 880 käy tyhjäkäyntiä. Sylinterissä reilut 120cc niin mukavasti jytkyttää.

Back
Ylös Bottom